Driver til XP - Hvor finder jeg en der vir~
Fra : Jan

Dato : 24-01-02 22:13

Hej

Jeg har et Asus Geforce2 MX V7100 grafikkort, der sidder i min AMD 1800XP+
makskine.
Maskinen kører Windows XP og jeg har hentet den nyeste driver hos Nvidia -
den hedder noget med 23 syntes jeg.

Men min maskine går nu hele tiden ned med blå skærm og fejlmelding

Er din min driver der er dårlig og hvordan får jeg fjernet den jeg har helt
og installeret en ny - hvilken ny skal jeg iøvrigt bruge ???

Mvh

Jan

Fra : Prost

Dato : 24-01-02 22:50

"Jan" <jan@surfmail.dk> wrote in message
> [...]
helt
> og installeret en ny - hvilken ny skal jeg iøvrigt bruge ???

Hejsa, du har sikkert som så mange af os andre stødt ind i loop
problematikken
hvis du slår automatisk genstart fra i WinXP kan du sikkert se det
jeg gik tilbage til 23.81 den virker fint med mit hercules Geforce III t200
Prøv den du kan finde den på www.tweakup.dk

/Rune

Fra : Dalle

Dato : 25-01-02 07:24

Jeg har også selv problemet og kigger spændt med på svarene her.

Hvordan slår man så automatisk genstart fra og hvordan fjerner man de
nuværende drivere helt ???

Mvh

Dan

Fra : Klitgaard

Dato : 25-01-02 10:05

"Dalle" <dalvang@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan slår man så automatisk genstart fra

Egenskaber for Denne Computer -> Avanceret -> Indstillinger for Start og
Genoprettelse -> Fjern flueben i "Automatisk Genstart"

F.eks ved hjælp af Nvmax www.nvmax.com

--
....Klitgaard

Fra : Dalle

Dato : 25-01-02 12:05

Hej

Du skriver prøv ved hjælp af nvmax.com - men hvor på deres side ligger der
et program der kan fjerne drivere helt ???

Mvh
Dan