Danske campingpladser med dyr?
Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 24-01-02 12:55

Hvem kender en god (ca 3-stjernet) campingplads i Danmark? Det er ikke
så afgørende hvor i landet, destinationen ligger ikke fast endnu.

Pladsen skal være børnevenlig og altså med dyr man kan klappe eller
lignende...

Venlig hilsen
Lisbeth

Fra : Kongen

Dato : 24-01-02 16:17

Givskud Løvepark http://www.givskudzoo.dk/dansk/dansk_index.htm

--
Blomst # 92159636

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 24-01-02 19:22

"Kongen" <jp@person.dk> wrote in message news:a2p8hh$dj2$1@sunsite.dk...

> Givskud Løvepark http://www.givskudzoo.dk/dansk/dansk_index.htm
>
> --
> Blomst # 92159636

Er det en vits eller hvad?

Fra : Jørgen L.

Dato : 24-01-02 22:01

> Hvem kender en god (ca 3-stjernet) campingplads i Danmark? Det er ikke
> Pladsen skal være børnevenlig og altså med dyr man kan klappe eller
> lignende...
Tja der er Sorø sø camping (mener jeg det hedder)
men ellers kig i den danske camping bog der mener jeg at have set de en gang
i mellem skriver at der dyr på pladsen

Hilsen Jørgen

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 24-01-02 22:40

"Jørgen L." <Jlyn_Fjern_dette@privat.dk> wrote in message
> Tja der er Sorø sø camping (mener jeg det hedder)
> men ellers kig i den danske camping bog der mener jeg at have set de en
> [...]

Jo men jeg HAR skam kigget i Campingbogen. Og på Internettet. Problemet er
bare at man ikke kan SØGE på "dyr" og at kigge alle campingpladser i Danmark
igennem er godt nok noget af en mundfuld

Derfor tænkte jeg at det var nemmere at få et tip fra nogen der havde været
der. Vi var f. eks på en plads sidste år med geder og en Lama, men de dyr
havde det nu ikke for godt (ikke vanrøgt men næsten) så derfor ville det
også være rart med positive anbefalinger fra folk der havde set det selv.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Mai-Brit

Dato : 24-01-02 23:13

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

| "Jørgen L." <Jlyn_Fjern_dette@privat.dk> wrote in message
snip

snip
For snart en del år siden var vi på Gl. Klitgård camping nord for
Limfjorden. De havde godt nok kun geder, men de var de mest kælne jeg længe
havde set. Bukkene var kastrerede så der var ikke engang denne ramme lugt af
ged.
Hvad med for en gang skyld at skippe campingvognen og så vælge en rigtig
bondegårdsferie. Jeg har ikke selv prøvet, men kender flere som synes det
var en kæmpe oplevelse.
Mange hilsner og god ferie
Mai-Brit

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 25-01-02 09:31

"Mai-Brit" <mai-brit@esenet.dk> wrote in message
<klip>
> [...]
> bondegårdsferie. Jeg har ikke selv prøvet, men kender flere som synes det

Hej Mai-Brit.

Jeg har også set den campingplads, det var en af de få jeg selv fandt og
den ser god ud Når du så også anbefaler den lyder den som om den er
et besøg værd.

Bondegårdsferie kommer ikke på tale forløbig *L* Vi har kun haft
campingvognen i en sæson endnu så den skal altså bruges lidt mere
Men ellers kan jeg varmt anbefale bondegårdsferie, jeg har prøvet det
som barn og det var en kanon oplevelse!

Hilsen
Lisbeth

Fra : Janne Madsen

Dato : 25-01-02 12:29

> [...]
> campingvognen i en sæson endnu så den skal altså bruges lidt mere
> Men ellers kan jeg varmt anbefale bondegårdsferie, jeg har prøvet det

Hej.
Nu findes der en del bondegårde der er medlem af dansk bondegårdsferie der
også reklamere for bondegårdscamping så ideen er nok ikke så dårlig
alligevel.
Jeg regner med at vi kører CV'en til truget i løbet af sommeren.
prøv og se http://www.bondegaardsferie.dk

med venlig hilsen
Lennart Sørensen

Fra : Henrik Høgh

Dato : 25-01-02 07:43

Hej Lisbeth.

Prøv Gedebjerg Camping ved Tølløse.
http://www.gedebjerg.dk

Vi har vores vogn der hele vinteren, og bruger gerne nogle weekender om
sommeren der også.

--
Venlig hilsen

Henrik Høgh
Trafikleder, Metro Service a/s

Fra : Anke & Uwe Richter

Dato : 25-01-02 14:22

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> så afgørende hvor i landet, destinationen ligger ikke fast endnu.
>
> Pladsen skal være børnevenlig og altså med dyr man kan klappe eller

Hello from Germany !
This Campingground is always fantastic!
www.gronnehave.dk

We have been there three Times.
You can have a Look about our Holidays there on our Homepage:
www.family-richter.de

Hilsen fra Tyskland!

Uwe & Familie

Fra : Rene

Dato : 29-01-02 10:02

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> så afgørende hvor i landet, destinationen ligger ikke fast endnu.
>
> Pladsen skal være børnevenlig og altså med dyr man kan klappe eller

Her er nogle af dem vi og vores børn har prøvet:

Western Camp - Kramnitze
Kulhuse
Vemmetofte

Af de 3 pladser må Western Camp siges at være det største hit hos vores børn
(nu 6 og 10 år).

God fornøjelse

Rene

Fra : PHK

Dato : 29-01-02 15:25

"Rene" <_Remove_rene_pryning@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her er nogle af dem vi og vores børn har prøvet:
>
> Western Camp - Kramnitze

Den har jeg overvejet i et par år nu ... men den ligger jo på den anden side
af det dybe vand.

Hvor gamle var børnene dengang den campingplads hittede?

--
_
|_|

Fra : Rene

Dato : 30-01-02 09:17

"PHK" <phk@esenet.dk> wrote in message news:a36bbn$g89$1@sunsite.dk...

> "Rene" <_Remove_rene_pryning@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den har jeg overvejet i et par år nu ... men den ligger jo på den anden
side
> af det dybe vand.

Jo, men der er jo bro mellem sjælland og lolland/falster ; - )

> Hvor gamle var børnene dengang den campingplads hittede?

Vi har været der i 3-4 år til pinse, sidste gang sidste år.

Så børnene har været 3-6 og 6-10 år og de hygger sig hver gang.
(det gør vi voksne også)

Fra : Bo Larsen

Dato : 15-02-02 13:42

Jeg kan foreslå Sorø Camping.