Kan man wappe hos Tellmor
Fra : Claus Svanholm

Dato : 24-01-02 12:17

Hej

Kan man wappe gennem Tellmore (har de deres egen wapgateway?) Og hvad koster det i minuttet???

VH Claus

Fra : Hans Pedersen

Dato : 24-01-02 12:32

On Thu, 24 Jan 2002 12:16:41 +0100, "Claus Svanholm"
<svanholm@gmx.net> wrote:

>Kan man wappe gennem Tellmore (har de deres egen wapgateway?) Og hvad koster det i minuttet???

Fra Telmore.dk:

"TELMORE har ikke implementeret en WAP-tjeneste, men det forhindrer
ikke vores kunder i at anvende de forskellige WAP-tjenester, som
udbydes af andre."

Selv bruger jeg TDC's wap-tjeneste. Det fungerer meget fint, og prisen
er vel 1,20 pr. min. men her er jeg ikke sikker...

--
Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ# 9178476

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-01-02 12:39

Claus Svanholm skrev:

>Kan man wappe gennem Tellmore

Ja (Telmore er kun med et L)

>(har de deres egen wapgateway?)

Det mener jeg ikke, jeg mener man bruger TDCs. Jeg har kun testet det
med min egen 6210, har aldrig brugt det til noget videre...

>Og hvad koster det i minuttet?

Det samme som alle andre opkald i DK; 1,20kr./min.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Anders Larsen

Dato : 24-01-02 15:46

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7hsv4us7c1flf7jk3l4as1t7p1bav5ij4d@news.tele.dk...
> Det samme som alle andre opkald i DK; 1,20kr./min.

Nu kender jeg intet som helst til Telmore....men jeg fik bare lige den
tanke, vedr prisen;

Hos Tiscali, TDC og sikkert andre, er prisen for at bruge ANDRES wapserver
5kr/min, hvorimod Tiscali's egen kun koster 1kr/min at benytte.

Mvh Anders

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-01-02 15:55

Anders Larsen skrev:

>Hos Tiscali, TDC og sikkert andre, er prisen for at bruge ANDRES wapserver
>5kr/min,

Hvor ser du det?

>hvorimod Tiscali's egen kun koster 1kr/min at benytte.

Telmore opkræver 1,20kr./m. lige gyldigt hvilket dansk nummer du
ringer til (900-numre og få andre undtaget), og opkræver også blot
1,20kr./m. de enkelte gange jeg har brugt WAP (via et alm. dansk
nummer)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Morten Holberg

Dato : 27-01-02 21:08

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:90805u8u5hp967fivdvnp8p6o5p65fs5gk@news.tele.dk...

Det er ikke hvad jeg har oplevet. Jeg havde tiscali abb. og wappede på TDC's
wapserver, og betalte tiscalis takst (1kr/m)

Det er også mine erfaringer.

--
Morten Holberg

- In an interstellar burst im back to save the universe!!!

Fra : wheeeeeeee

Dato : 25-01-02 01:24

snip
> Kan man wappe gennem Tellmore (har de deres egen wapgateway?) Og hvad
koster det i minuttet???

Ja via GSM. Normal tale takst. Se vic.dk hvordan du sætter din telefon op.