Langsom Agent
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 24-01-02 10:09

Hejsa

Min Agent er pludselige blevet ekstrem langsom til at hente "bodies"
fra markerede headers. Jeg har ikke for nyligt ændret i opsætningen.

Nogle ideer ?

Bruger TDC news

Mvh
Jesper

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 24-01-02 23:58

Jesper L Hansen <lismoes@hotmail.com>'s posting:

>Min Agent er pludselige blevet ekstrem langsom til at hente "bodies"

Et par ideer, du begge kan prøve at deaktivere...

Options/User and System Profile/System:
   Server Creates messages out of order

Default properties/What to purge:
   Always get complete list

Og måske også:
File/Compact database

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 25-01-02 08:29

On Thu, 24 Jan 2002 23:57:40 +0100, Chr. Bohr-Halling
<nospam@direkte.org> wrote:

>Et par ideer, du begge kan prøve at deaktivere...
[klip..]

Jeg havde prøvet alle 3 ting i forvejen, men tak for hjælpen.
Det kører også rimeligt i dag, så mit gæt er at det måske var min
forbindelse til TDC's newsserver der ikke var optimal.

Mvh
Jesper

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 25-01-02 17:57

Jesper L Hansen <lismoes@hotmail.com>'s posting:

>Det kører også rimeligt i dag, så mit gæt er at det måske var min
>forbindelse til TDC's newsserver der ikke var optimal.

dtext.news.tele.dk kan anbefales til de ikke-binære grupper, hvis
det skulle være dér, problemet lå.

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 26-01-02 00:45

On Fri, 25 Jan 2002 17:56:56 +0100, Chr. Bohr-Halling
<nospam@direkte.org> wrote:

>dtext.news.tele.dk kan anbefales til de ikke-binære grupper, hvis
>det skulle være dér, problemet lå.

Ok - den prøver jeg...

Mvh
Jesper