Andet multimedie
...Hjælp
Fra : Dopedog KDC

Dato : 24-01-02 01:27

On Tue, 22 Jan 2002 22:45:30 +0100, "Dopedog KDC"
<ronnie.drengen@mail.dk> wrote:

>Hejsa.. jeg har lige fået købt mig et grafikkort med TV-Out.. Jeg har et
>videokamera (IKKE et digitalt videokamera) så vil jeg høre om jeg kan
optage
>noget med videokameraet og lægge det ind på computeren i f.eks. MPG format
>... ?
Ikke via TV-out. Det er jo som navnet siger et TV signal output.
Du skal bruge enten et grafikkort med TV-in, et TV tuner kort
eller et specielt grabber kort.

Mvh Mogens

Ok jeg har fundet ud af at det faktisk var BÅDE et
TV-OUT OG TV-In stik.. hvordan gør jeg så ... ?

-Ronnie