Tigerland?
Fra : Jesper Winding

Dato : 23-01-02 21:30

Er der nogen der har hørt om denne - eller er den bare ligesom spruget op af
jorden - den er under alle omstændigheder røget min næse forbi.

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7528

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Peter Larsen

Dato : 23-01-02 22:26

Hejsa

Jeg husker den fik en del roser da den kom frem,
men den har ikke just været overeksponeret.

Det er faktisk en udemærket lille film, synes personligt
den er et kig værd. Gode præstationer over hele linjen.

Hilsen

Peter

Fra : Windom Earle

Dato : 24-01-02 00:21

Den er faktisk en god film. Mange Vietnamfilm handler om livet i selve
Vietnam, men denne udspiller sig in God's country. Man følger soldaterne
gennem optræningen til livet i det barske Vietnam. Den kan varmt anbefales
og så er den ikke så konform-castet, som så mange andre film.

Fra : Per Kristensen

Dato : 24-01-02 08:33

> [...]
af
> jorden - den er under alle omstændigheder røget min næse forbi.

Ja jeg købte den da den kom på DVD i april sidste år. Men det er ingen
krigsfilm, så forvent ikke megen action. Den er dog OK.

Fra : [Mogwai]

Dato : 25-01-02 10:57

> [...]
af
> jorden - den er under alle omstændigheder røget min næse forbi.

Jeg nød den meget pga. det gode skuespil og hvordan den vægter kampscener
med de psykiske strabadser
soldater gik igennem på det tidspunkt. Den har et stort fedtemærke i min bog
over gode film.

/Mads