Tre MUST SEE film
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 23-01-02 19:29

Spy Game... kanon... gode gamle Robert Redford
Black Hawk Down... læs bogen.... filmen er KANON
Monsters Inc.... noget for enhver barnlig sjæl

--
Thomas Kaarup
Kaarup@privat.dk

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 24-01-02 11:56

"Thomas Kaarup" skrev i en meddelelse

> Spy Game... kanon... gode gamle Robert Redford

Jeg tror også den er OK, altså som et par timers god underholdning. Jeg blev
dog lidt skeptisk da Ole M. sagde, at filmen var fuld af deja vu'er - bare
uden gensynets glæde..... men jeg ser den nok alligevel.

Kåre

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 24-01-02 15:17

> [...]
> dog lidt skeptisk da Ole M. sagde, at filmen var fuld af deja vu'er - bare
> uden gensynets glæde..... men jeg ser den nok alligevel.

Tjae, RR sidder i et kontor og skal redegøre for hans forhold til Tom Bishop
(Brad Pitt), så en del tilbageblik, men ikke deja vu. Det er ganske gedint
skuespil, men ikke revolutionerende handling. Ganske udemærket, tror jeg
ville give den 3 "hatte" (I dare not presume) - har dog ikke set Ole's
anmeldelse, bare at han gav den 2
hygge
Nicolai

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-01-02 17:23

"Nicolai Zoffmann Heiredal" <heiredal@paradis.dk>

> Tjae, RR sidder i et kontor og skal redegøre for hans forhold til Tom Bishop
> (Brad Pitt), så en del tilbageblik, men ikke deja vu.

Jeg *tror*, at det, Ole Michelsen mente, var, at oplevelsen
af at se filmen var fuld af deja-vuer, fordi typen af film eller
måske en række situationer i filmen er set før i andre film.

Tager jeg fejl?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 24-01-02 18:28

> [...]
> af at se filmen var fuld af deja-vuer, fordi typen af film eller
> måske en række situationer i filmen er set før i andre film.

Næ du har ret, man har set det hele før. Jeg blev nu stadigvæk underholdt,
men som sagt ikke noget særlig nyt.