3 spørgsmål
Fra : Jan Kristensen

Dato : 23-01-02 16:10

Hej

På vores hjemmeside er der en søgefunktion (FP-standard), men vi har 3
spørgsmål til denne søgefunktion.

Spg 1: Når man har indtastet et søgeord og har trykket på "Start søgning"
og man ikke har opnået det ønsket søgeresultat og klikker på "Nulstil"
slettes det indtastet ord ikke. Hvorfor det???

Spg 2: Findes der er statistik på de ord der søges på??

Spg 3: Kan man lavet det engelske tekst om til dansk??

Håber der en der kan svare på det.

mvh

Jan Kristensen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-01-02 15:22

Se inline.

On Wed, 23 Jan 2002 16:09:52 +0100, "Jan Kristensen" <vang@image.dk>
wrote:

>Spg 1: Når man har indtastet et søgeord og har trykket på "Start søgning"
>og man ikke har opnået det ønsket søgeresultat og klikker på "Nulstil"
>slettes det indtastet ord ikke. Hvorfor det???

En bug.

>Spg 2: Findes der er statistik på de ord der søges på??

Nej.

>Spg 3: Kan man lavet det engelske tekst om til dansk??

Kun med en Dansk version af FP.

Fra : Jan Kristensen

Dato : 24-01-02 16:24

Tak for svarene, men det er en dansk version af FP (spg 3)

Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-01-02 23:12

Thu, 24 Jan 2002 16:23:57 +0100, skrev "Jan Kristensen"
<vang@image.dk>:

>Tak for svarene, men det er en dansk version af FP (spg 3)

FP Server Extensions skal, så vidt jeg ved, også være installeret
i en dansk version på dit webhotel.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : kim Bach Petersen

Dato : 24-01-02 18:21

> Tak for svarene, men det er en dansk version af FP (spg 3)

Jeg har det samme problem med engelsk tekst i søgeresultatet, selv om det er
en dansk version af FP2002, så det er åbenbart "default" - man kan der laves
om på det?

Kim