udstillinger i Odense ?? kattetræf i Odens~
Fra : Mette_S

Dato : 23-01-02 02:05

Jeg sad og læste om alle de folk i NG'en som skulle til Udstilling i
Roskilde, Hedensted og Middelfart, og jeg blev helt misundelig for det
kunne da være rart at komme ud og se en masse af de dejlige væsener. Og
så slog det mig at det var underligt hvis der slet ikke blev holdt sådan
nogle udstillinger i så stor en by som Odense...
Samtidig også spørgsmålet om kattetræf i Odense, ikke fordi jeg har så
meget erfaring at byde på, men jeg ved i alt fald at når jeg er sammen
med mine to veninder (kun den ene har katte) så falder snakken tit på
vores dejlige og drilske katte, hvilket er lidt kedeligt for den ene
veninde da hun ligesom ikke kan sætte sig ind i den situation. (Nok
ligesom når ens vennepar får børn og man ikke kan snakke om andet *GG*
-vil jeg tro) Derfor kunne det være dejligt at snakke med nogle andre
som ikke synes man er langt ude fordi ens katte fylder så meget i ens
hverdag.
Puuh hvor får jeg skrevet mange ting og jeg tror faktisk at jeg lige har
stof til en mere *GG* (sådan går det når man er alt for lang tid væk fra
en nyhedsgruppe og har brændt inde med en masse spørgsmål)

Med venlig hilsen

Nemo, Principessa og Mette

http://www.kandu.dk/

Fra : Pernille Scharff

Dato : 23-01-02 08:26

Hej Mette,

jeg har for et par uger siden forsøgt at samle tilmeldinger til et
kattetræf i Odense/på Fyn, men fik kun tilbagemelding fra et enkelt
par - selv om jeg endda havde tilbudt at bage chokoladekage....*SUK* men
hvis du og din veninde også vil være med, så er vi 5 - så er vi næsten
nok til en hyggelig aften!

Så vidt jeg husker har enten Perseren eller Racekatten afholdt
udstillinger i Marienlystcentret inden for de sidste par år - og jeg
satser stadig på at jeg skal have mine guldklumper med på udstilling i
Middelfart til april.

/Pernille

Fra : Jakob Jensen

Dato : 23-01-02 09:10

Hej Mette og Pernille

Kan ikke lige finde den tråd, med kattetræf i odense, så jeg kan ikke huske
om det var os, der sagde vi gerne ville være med. Men det vil vi i hvert
fald gerne og er næsten sikker på, at vi kan finde 2 mere der gerne vil,
hvis de ikke skal noget andet

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 23-01-02 09:47

Hej Jakob,

det var jer jeg havde regnet med. Så tror jeg også hurtigt vi kan få
fyldt op!

Jeg er ret omkringfarende inden for de nærmeste par uger, men jeg synes
også vi skulle se at komme i gang, så jeg foreslår flg. datoer:

27. januar (jeps det er på søndag), 1. februar, 2.februar, 9. februar
(der er godtnok Melodi Grand Prix om aftenen men mon ikke det går...)

For min skyld kan det være både eftermiddag og aften - og jeg bor midt i
centrum, så vi kan altid bestille en pizza hvis vi bliver sultne!

/Pernille

Fra : Anja

Dato : 23-01-02 15:20

Pernille Scharff wrote:

> 27. januar (jeps det er på søndag), 1. februar, 2.februar, 9. februar
> (der er godtnok Melodi Grand Prix om aftenen men mon ikke det går...)

Hej

Jeg vil også mæ :) Jeg kan d. 27 januar og den 9 februar.

Håber det bliver til noget

Med venlig hilsen
Anja

Fra : Jakob Jensen

Dato : 23-01-02 17:20

Hej igen

Vi skulle også kunne den 9. Sådan ser det ud lige nu.
De andre dage har jeg for meget, der skal laves i weekenden

Fra : Mette_S

Dato : 24-01-02 09:30

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> wrote in message

> bage chokoladekage....
> hvis du og din veninde også vil være med, så er vi 5 - så er vi næsten
> nok til en hyggelig aften!

Jeg tjekker lige om hun skal noget der, (hun er fra Silkeborg) Jeg kommer
med tilbagemelding så hurtigt jeg kan *SS* -
Chokoladekage lyder godt *LOL* ( just kidding )

> jeg satser stadig på at jeg skal have mine guldklumper med på udstilling i
Middelfart til april.

> /Pernille

Ok Hvilke katte har du ?? Og er det kun en bestemt race der bliver udstillet
i Middelfart....det kunne jo være at man skulle tage afsted...jeg har altid
godt kunne tænke mig at komme til en udstilling og se en maaasse katte.. Men
hvis vi mødes d. 9 feb. kan vi jo altid snakke om det der *SS*