? hvad er bedst/hurtigst
Fra : Lars Pedersen

Dato : 23-01-02 00:20

mit mobo har onb gfx, og ingen agp slot,
hvad er bedst ??

asus v3800deluxe (tnt2pro)(agp2x) pci 32mb sdram kan tweakes lidt (engine143
memmory 175)
eller
onb savage4 (agp4x) 32mb shared ram (delt fra pc133 sd ram) aner ikke om det
kan tweakes

Lars

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-01-02 10:33

Hvis det er til spil vil jeg mene at TNT2 Pro er hurtigst men Savage 4 er jo
selvfølgelig AGP. Min erfaring med S3's grafikkort er at de skodder for
vildt.

Michael

Fra : Lars Pedersen

Dato : 23-01-02 10:34

det er også min holdning, men har ikke erfaring med de nye savage4 agp4, den
gamle var der mange problemer med, og det med shared ram, man må jo gå udfra
at tnt2proéns direkte ram vil gøre den hurtigere

savage4 er IKKE s3, det er via der laver dem

Lars

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-01-02 10:49

> savage4 er IKKE s3, det er via der laver dem

?? nåh der kan man bare se. Men S3 har da lavet et Savage4 kort engang så
jeg kom til at antage at det var det. Det er sgu noget skidt når man "tror"
og "antager" uden at vide

Michael

Fra : Lars Pedersen

Dato : 23-01-02 13:40

well måske har du ret, jeg er sgu ikke 100% sikker

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 24-01-02 00:26

"Lars Pedersen" <lpdata@edb.dk> wrote in message
> [...]
udfra
> at tnt2proéns direkte ram vil gøre den hurtigere
>
> savage4 er IKKE s3, det er via der laver dem

Via har købt S3 for et par år siden. Det er derfor I begge har ret og lidt
forkert

mvh
Lasse

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 23-01-02 11:16

Lars Pedersen wrote:

> [...]
> lidt (engine143 memmory 175)
> eller
> onb savage4 (agp4x) 32mb shared ram (delt fra pc133 sd ram)
<snip>

SMA er noget skidt, så der er ingen tvivl om hvad der er bedst
her: TNT2 Pro.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Lars Pedersen

Dato : 24-01-02 01:19

tak for svarene, det lader til at alle er enige, det var nu også hvad jeg
forventede

Lars