Miami
Fra : Mikael

Dato : 22-01-02 23:47

Hej

Vi er en familie med tre børn der skal til Miami vi skal være der i 2 hele
dage.

Hvor skal man tage hen og hvad skal man se ?

Vi har også lejet en bil

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-02 00:24

Mener du ikke hele to _uger_?

"Miami"

-- Sendt via http://www.123bil.dk - danmarks private bilmarked

Fra : Gard Karlsen

Dato : 23-01-02 08:01

Hei

Jeg var en tur i Miami i oktober ifjor. Jeg har lagt ut masse bilder og et
langt reisebrev fra turen. Vi var på en to ukers reise rundt i Florida og
var innom Orlando, Naples og Tampa i tillegg til Miami.Adressen til siden er
http://donar.netpower.no/~ghk/

Håper at dere får en fin tur til Florida.

Mvh
Gard Karlsen
gard@karlsen.ms

Fra : Nokke

Dato : 23-01-02 16:22

Kør en tur til Key West, oplev byen og tag evt. en overnatning. Masser af
gode hoteller til rimelige penge. Tjek nettet.

Mikael <mikaelh@post3.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c4deb89$0$224$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : KLAUS BERGH SVENDSEN

Dato : 23-01-02 17:14

Hej

var i Miami sidste sommer. Hvis du kun skal være i miami i to dage, synes
jeg du skal opleve selve Miami. Især Ocean Drive (den kendte gade på south
beach). Key west er også en oplevelse i sær klasse.

mvh

Klaus

Fra : Martin Toulstrup

Dato : 24-01-02 16:49

Tag et kig på min hjemmeside, jeg har lagt et ton af oplysninger og links
ud. Hvis du / i har flere oplysninger så kontakt mig gerne.

Martin
toulstrup@hotmail.com

Check Min Hjemmeside:
http://www.florida-usa.subnet.dk