Dansk nyhedsgruppe med CS ??
Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 22-01-02 23:16

Kan det ikke startes op ?
Da vi er en del der spillet det meget,og en stor del af indlægne her er
omkring CS.
Så er der ikke nogle som har mod på at starte en sådan gruppe op :) ?

Vh
[B&B]B@ndit
www.clanbb.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-01-02 00:50

Du kan jo starte [ODT] om emnet.
læs mere på www.usenet.dk om hvordan du stiller forslag til nye
nyhedsgrupper.

Michael

Fra : Arcana

Dato : 23-01-02 12:26

> [...]

> omkring CS.
> Så er der ikke nogle som har mod på at starte en sådan gruppe op :) ?

Jeg vil anbefale dig, hvis du vil lave en OTD (oplæg til debat), at i kalder
gruppen for dk.spil.3dshooters eller lignende, og ikke f. eks.
dk.spil.counterstrike. Der var det samme problem for år tilbage med Doom og
Quake, og om et par år er der ingen, som spiller CS mere, men der er jo
sikkert kommet en afløser.

I skal nok få masser af trafik i gruppen - det ville være en god ide!
/arcana

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 23-01-02 14:02

oki , men det var nu ikke fordi jeg selv ville starte en gruppe op,for det
har jeg ikke styr på,så jeg håbede at der var en derude som havde styr på
alt det er ,der gad gøre det ?
Men den ide med at lave en som evt hedder dk.spil.3dshooters syntes jeg et
en kanon ide,selvom jeg nu nok tror at CS kommer til at holde mange mange år
endnu,det er stadig det spil som bliver spillet mest online ,og sådan kommer
det også nok til at forblive :) ( HÅBER JEG)
Så hvis det er en som har mod på at starte en OTD op tror jeg at vi er
rigtigt mange som vil benytte en sådan gruppe

Fra : [SC] Muff Diver

Dato : 23-01-02 15:53

"Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omkring CS.
> Så er der ikke nogle som har mod på at starte en sådan gruppe op :) ?

Knaldhamrende god/fed ide!!!!!

Fra : MOA

Dato : 23-01-02 20:11

Tjaa held og lykke, jeg har lige OTD'et en gruppe om Unreal, men der er ikke
den store tiltro til at folk vil bruge den, så det bliver nok svært at
overbevise styringsgruppen om at man har brug for en speciel gruppe til
counter....

Men held og lykke

MOA

p.s læs evnt. noget af debatten på dk.admin under OTD - ny nyhedsgruppe
dk.computer.spil.unreal
du/i kommer nok til at høre de samme argumenter en gang til.....

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 23-01-02 22:00

Ja jeg har fulgt lidt med i den .... men hvis denne NG kommer til at handle
om 3dshooters ,og ikke kun CS så burde det ikke gi anledning til en større
diskution !
Der findes så mange danske NG som overhovdet ikke bliver brugt, og
3dshooters spil er jo et bredt emne.