Invalid texture fejl i 3DMark 2001
Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 22-01-02 23:09

Hej NG..

Jeg får en "invalid texture" fejl ved Dragotic og den næste test i 3DMark
2001.. Fejlen kom (tror jeg nok) da jeg OC´ede min AMD XP lidt for meget.
Men nu virker det heller ikke selv om jeg skruer ned til normal speed - og
det hjælper ikke at reinstalle 3DMark..

Og Prime95 kan køre helt stabilt og maskinen crasher overhovedet ikke..

Nogen der kender løsningen ??

MVH
Nikolaj
XP1600+ @ 1540