Hjælp...
Fra : Dopedog KDC

Dato : 22-01-02 22:46

Hejsa.. jeg har lige fået købt mig et grafikkort med TV-Out.. Jeg har et
videokamera (IKKE et digitalt videokamera) så vil jeg høre om jeg kan optage
noget med videokameraet og lægge det ind på computeren i f.eks. MPG format
.... ?

På forhånd, tak!

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies,

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-01-02 10:35

"Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
optage
> noget med videokameraet og lægge det ind på computeren i f.eks. MPG format

Hej Ronny

Det kan du ikke med en TV-out udgang. Den kan som navnet antyder tage
billedet fra din PC og smide de ud til eksempelvis det TV eller VCR. For at
lægge film ind på din pc skal du have et kort som f.eks ATI Radeon
All-in-Wonder som har TV-in.

Michaeæl

Fra : Dopedog KDC

Dato : 24-01-02 01:28

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> wrote in message

> [...]
at
> lægge film ind på din pc skal du have et kort som f.eks ATI Radeon

Jeg har faktisk fundet ud af at der ER TV-In stik på ... mig der lige var
for hurtig :)

Nå men, nogen der ved hvad jeg skal gøre for at det duer... ?

-Ronnie