Hjælp til en newbie, tak
Fra : Sussie

Dato : 22-01-02 20:40

Nu håber jeg det er det rigtige sted at spørge...

Er der nogen der ved hvor jeg finder en driver til Nvidia geforce2 mx
200????

På forhånd tak for hjælpen

Sussie

Fra : Christian Kelstrup

Dato : 22-01-02 21:01

Sussie wrote:

>Nu håber jeg det er det rigtige sted at spørge...
>
>Er der nogen der ved hvor jeg finder en driver til Nvidia geforce2 mx
>200????

http://www.nvidia.com under download drivers? Alternativt
http://www.tweak.dk hvis du vil have de nyere (men beta) drivere. Der
er masser af sites...en søgning på google var nok et sted at starte
næste gang du er i tvivl :)

Christian

Fra : Sussie

Dato : 24-01-02 21:23

Tak for hjælpen allesammen.....Ja, det var jo lige netop problemet, jeg
anede ikke at den skulle hedde Detonator, for Google er blevet
gemmensøgt....*S*

Sussie

Fra : FeZ

Dato : 22-01-02 20:54

"Sussie" <ann.lau@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor jeg finder en driver til Nvidia geforce2 mx
> 200????

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers bl.a.
Hent detonator-drivere. De passer til alle nvidia baserede kort.
--
FeZ

Fra : Søren T Brandt

Dato : 22-01-02 20:55

Det er egentlig ganske rigtigt... MEN win XP er ikke begejstret for
dem........
Søren

Fra : Brian Fisker

Dato : 22-01-02 23:49

"Søren T Brandt" <mail@stb.dk> wrote in message
> Det er egentlig ganske rigtigt... MEN win XP er ikke begejstret for
> dem........

Jeg oplever ingen problemer med v23.11 (7-9-13)

\Mandal

Fra : FeZ

Dato : 22-01-02 23:53

"Søren T Brandt" <mail@stb.dk> skrev i en meddelelse
> Det er egentlig ganske rigtigt... MEN win XP er ikke begejstret for
> dem........

Det skal du da ikke bestemme
Nej seriøst...Jeg har ingen problemer med dem under
XP - kører stabilt og performer fremragende på mit
"gamle" Geforce.
--
FeZ

Fra : Michael Thomsen

Dato : 23-01-02 17:55

Jeg har aldrig oplevet at windows ikke har kunne bruge / li driverne.. Husk
at downloade dem til Win2k/XP