Logitech tastatur med øl i??
Fra : Dan Nielsen

Dato : 22-01-02 19:27

Hejsa!
Er der nogen der har været ude for at der har været øl eller lignene i ders
tastatur??
Så ville jeg blive glad for at høre hvad i har haft gjort! :o|
Det er et Logitech I-Touch der har været uheldig

Mvh
Dan

Fra : n0em..!-dk

Dato : 22-01-02 19:42

Virker det??? eller sidder tasterne bare fast ?

Fra : Dan Nielsen

Dato : 22-01-02 20:11

Ja de fleste af tasterne virker! Men hvis jeg f.eks. trykker på 3 så skriver
den"38" og 6 skriver "67"
,også popper "Luk denne computer" hele tiden op? også højer pil tast den
skifter mellem at lave mellem rum også bare flytte sig til højer!
Små ting men temlig irenterne!!

Dan

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 22-01-02 20:41

Var ude for noget lignende med champagne i et MS Natural keyboard. Løsningen
var at skille det ad og tørre det med en hårtørrer.

Mvh.

Mads.

Fra : SA

Dato : 22-01-02 19:51

Ikke da jeg købte mit

Men, ellers må du nok igang med at skille det ad og rense det. Jeg har
spildte engang kaffe med sukker i et tastatur, og det kom da til at virke
igen. Brug noget sulfo og evt. noget sprit, men ikke noget stærkere -
skiften på tasterne kan "gnubbes" af, hvis man går for hårdt til den!

/SA

Fra : CRH

Dato : 22-01-02 20:53

"
> [...]
> igen. Brug noget sulfo og evt. noget sprit, men ikke noget stærkere -
> skiften på tasterne kan "gnubbes" af, hvis man går for hårdt til den!

Se her ,hvordan man gør
http://www.moddingzone.com/articles/keyboardwashing/

Det er da nemt

Hilsen Carsten

Fra : Hellfire

Dato : 22-01-02 21:17

> Se her ,hvordan man gør
> http://www.moddingzone.com/articles/keyboardwashing/
>
> Det er da nemt
>
> Hilsen Carsten

Jeg ville nok nærmere bruge lunkent opvaskevand og en blød opvaskebørste
istedet. Plastic og varme = nogo. Jeg havde engang en 1 1/1 liters
colaflaske stående på mit skrivebord. Låget var selvf. ikke skruet
ordentligt på. Et stk. væltet flaske, og der var cola ud over hele værelset
. Skidt, jeg skildte skidtet ad, vaskede plasticdelene grundigt
(plasticfolien med kobberbanerne blev forsigtigt tørret af med en fugtig
klud), delene blev tørret med trykluft, og VOILA: det virkede igen.

Fra : albert

Dato : 22-01-02 21:49

Jeg har noget med rødvin og skærmarbejde

1. Logitech Cordless forsøgte jeg med acetone. Det tog ca. 15 sek og så var
alle tasterne ru og fritaget for tryk. Ikke smart!
Nyt tastatur
2. Logitech Cordless - denne gang skilt ad. Vasket i sulfo og tilsidst
overhældt med sprit der har den ædle egenskab at det fordamper hurtigt...

Dette tastatur fungerer endnu...

mvh Albert

Fra : Dan Nielsen

Dato : 23-01-02 00:07

Ja men det er bare det det er ikke så meget der er at se!
Det er nærmer det at den gør underlige ting!?

Dan

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 23-01-02 13:32

Ja men det er jo uden tvivl pga. at et eller andet der "kort slutter" !

--
~Jeg søger arbejde - Datamatiker + CCNA læs mere på www.callesen.tk~