palit geforce grafikkort
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 22-01-02 19:22

Hej
jeg tænker på at købe et ecs bundkort og en amd 1600+ cpu, så jeg ville høre
om der er nogen der har erfaringer med palit grafikkort...

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 22-01-02 19:47

Grafikkortet er fint nok, har et Palit Geforce 2 Pro 64 mb DDR, bundkortet
har jeg derimod ikke så gode erfaringer med, jeg er nu skiftet til Soltek
SL-75 DRV2, det kører kanon godt.
Mvh.
Christian

Fra : Deaster

Dato : 22-01-02 19:59

"Torben Christoffersen" <dsl45702@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> jeg tænker på at købe et ecs bundkort og en amd 1600+ cpu, så jeg ville
høre
> om der er nogen der har erfaringer med palit grafikkort...

Mit Palit GF3 TI200 kører fint 225/500 Mhz, jeg ville dog nok købe et andet
MB hvis jeg var dig.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Anders Thorup

Dato : 23-01-02 09:56

<SNIP>
> høre
> >

> Mit Palit GF3 TI200 kører fint 225/500 Mhz, jeg ville dog nok købe et
andet
> MB hvis jeg var dig.

Jo,, vi var 4 venner der alle bestilte et Palit GeForce 3 Ti200 hver. INGEN
AF DEM VIRKEDE, og alle 4 kort blev returneret. Jeg har nu købt et creative
Ti200 som jeg er meget glad for.
Hvis jeg var dig vil jeg holde mig laaangt væk fra Palit, så hellere
ofre et par hundrede ekstra og få et bedre(pålideligt forstås) kort.

MVH

Anders Thorup

Fra : Linke

Dato : 23-01-02 16:41

>Ti200 som jeg er meget glad for.
> Hvis jeg var dig vil jeg holde mig laaangt væk fra Palit, så hellere
>ofre et par hundrede ekstra og få et bedre(pålideligt forstås) kort.
Se, her er det iorden at give lidt extra for kvalitet, og så få et stabilt
kort, men dette gør sig ikke åbenbart ikke gældende når der
tales om cpu'er.

Dette er ikke minded på ovenstående skribent personligt.

Fra : Deaster

Dato : 25-01-02 11:50

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis jeg var dig vil jeg holde mig laaangt væk fra Palit, så hellere
> ofre et par hundrede ekstra og få et bedre(pålideligt forstås) kort.

Fra hvilken sending fik I jeres kort? dato?