HVilken af disse 2 billige printere??
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 22-01-02 18:16

JEg skal bruge en billig printer og har fundet at disse er de billigste, men
hvilken er bedst:
en Epson C20 USB
Lexmark z23 USB
Hvilken er bedst??
Elelr evt. andre muligheder i den prisklasse max ca 500,-
Mvh.
Christian

Fra : Leony

Dato : 23-01-02 07:19

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> en Epson C20 USB
> Lexmark z23 USB
> Hvilken er bedst??

Hvilken er mindst dårlig, skulle du vidst hellere spørge. Man får ikke en
monstergod printer til den pris.
Jeg ville ikke tænke på hvilken en der er bedst. Der er nok ikke den store
forskel alligevel. Jeg ville købe den der er billigst at fylde blæk på. Da
det nogen gange godt kan være en dyr fornøjelse, især med de billige
printere.

Leony

Fra : Michael Carlson

Dato : 23-01-02 11:49

> [...]
> Lexmark z23 USB
> Hvilken er bedst??
> Elelr evt. andre muligheder i den prisklasse max ca 500,-

I stedet skulle du tage og købe en HP 840c el. 845c den koster godt nok 300
mere.. Men de er også det værd

Hilsen Michael Carlson
Randers Computer Center

Fra : Klitgaard

Dato : 23-01-02 12:12

> [...]

> JEg skal bruge en billig printer og har fundet at disse er de billigste,

Epson C20 er faktisk en ret god printer til prisen.

--
....Klitgaard

Fra : Finn

Dato : 23-01-02 14:32

Christian Skau Pedersen <christiansp@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c4d9e50$0$62869$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
[...]

Hvis du ikke har noget mod en udgået model kan du tit finde printere i 3000
krs klassen der er nedsat til 5- 600 kr og de har som regel en højere
opløsning og højere hastighed end billigprinterne har