Top 20 over mest udlejede videofilm
Fra : Jacob

Dato : 22-01-02 14:15

Taget fra pressemeddelese fra Det Danske Filminstitut
http://makeashorterlink.com/?Z14E4215

Ifølge pressemeddelsen har de danske film klaret sig rigtigt godt i 2001,
men det jeg lægger mest mærke til når jeg ser listen er den meget svingende
kvalitet. Men når jeg tænker over det er det netop den slags film vi kan
blive enige om når jeg er nede i Videobiksen sammen med vennerne. Det kan
være at man vælger en anden type film når det er videoaften end man gør hvis
man skal en tur i biografen.

Videoudlejning 2001 - top-20

Sum af udlejninger på video, 52 uger
1 Blinkende lygter (Scanbox)
2 What Women Want (Nordisk)
3 Cast Away (Universal)
4 Meet the Parents (Universal)
5 Charlie's Angels (Egmont)
6 Bag facaden (SF-Film)
7 Jeg, mig og Irene (SF-Film)
8 Italiensk for begyndere (SMD)
9 Traffic (Scanbox)
10 The Perfect Storm (Sandrew Met.)
11 Unbreakable (BVHE)
12 Mission Impossible 2 (Paramount)
13 Bænken (Scanbox)
14 Road Trip (Universal)
15 Shaft (Paramount)
16 Vertical Limit (Nordisk)
17 The 6th Day (Nordisk)
18 U-571 (Sandrew Met.)
19 Hannibal (Universal)
20 Art of War (SF-Film)

--
Jacob

Fra : Per Kristensen

Dato : 22-01-02 14:51

"Jacob" <unknown@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> blive enige om når jeg er nede i Videobiksen sammen med vennerne. Det kan
> være at man vælger en anden type film når det er videoaften end man gør

Tjaeh det ser da logisk nok ud. De første 11 film (pånær Charlie's Angels)
er da alle ganske gode film.

Fra : John Hinge

Dato : 23-01-02 10:51

On 22 jan 2002 Jacob was heard to say:

> Videoudlejning 2001 - top-20

Skræmmende, der er kun 7 af filmene jeg *ikke* har set..
Jeg må nok se i øjnene at jeg er et conformt mainstream dyr :)
Jeg tror jeg sætte rmig over i et hjørne og ser Robotech og Buffy
i et par dage indtil jeg har det godt igen.. :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs