Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesgin - eps
Fra : Ninzen

Dato : 22-01-02 10:00

Hej

En lille akut.

Jeg kender ikke InDesign og har det ikke selv.

Jeg blev spurgt hvordan man gemmer et Indisign job som eps-fil.

Jeg foreslog om der var nogle eksport-funktioner.

Ved nogen her bedre?

--
Venlig hilsen Nina

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-01-02 11:03

"Ninzen" <Ninzen@ofir.dk> skrev:

> Jeg blev spurgt hvordan man gemmer et Indisign job som eps-fil.
>
> Jeg foreslog om der var nogle eksport-funktioner.
>
> Ved nogen her bedre?

Det var godt foreslået.
Underligt at vedkommende ikke lige kigger i fil-menuen.

--
Kurt Lund

Fra : Ninzen

Dato : 22-01-02 11:34

Kurt Lund <kl@fabel.dk> wrote:

> Det var godt foreslået.
> Underligt at vedkommende ikke lige kigger i fil-menuen.

Tak, - folk har jo forskellig tilgang til programmer, i dette tilfælde
erfaring med

--
Venlig hilsen Nina