Temp på HD
Fra : Hans

Dato : 21-01-02 22:14

I disse tider med støjsvage blæser og ligende har jeg følgende spørgsmål:
Hvor varm bliver / må en Harddisk blive, jeg syntes at mine bliver rimeligt
varme 35-45 grader.
Jeg har 2. stk samlet lige over hinanden er det smart eller skal man finde
noget så der bliver luft imellem HD.
Hvordan monterer i 2 stk. ??
Når mine bliver rigtig varme kan der komme små pivelyde er det usundt ?

Mvh Hans

Fra : Prost

Dato : 21-01-02 23:31

"Hans" <hans.nospam@pc.dk> wrote in message
> [...]
> noget så der bliver luft imellem HD.
> Hvordan monterer i 2 stk. ??
> Når mine bliver rigtig varme kan der komme små pivelyde er det usundt ?

Hej Hans

Jeg har lige fået sat en lille temperatur føler på en af mine harddisk
(systemdisken, Seagate Baracuda 40gb)
den ligger på 37-39 grader der er et mellemrum mellem dem se
http://www.rohleder.nu/pc/billeder/DSCN0898.jpg
billedet er lidt mørkt

Pibelydene kan hvis det er en Seagate fjernes med deres lille program som
kan findes inde på deres hjemmeside
har ikke lige et link måske en anden kan hjælpe med det ?
Tror ikke du skal være urolig for 45 grader.

/Rune