katte og musik
Fra : Rie Lysvad

Dato : 21-01-02 10:38

Hej til hele gruppen

Jeg har aldrig observeret, at mine katte skulle være påvirkelige af musik.
Radion går sommetider lang tid af gangen, men de sover fredeligt og synes
ikke at høre det.Men så fik jeg i julegave Pink Floyds nyudkomne cd og det
var noget andet! Begge katte blev lidt urolige og kikkede sig omkring og
Niki så ligefrem forpint ud, indtil jeg stoppede musikken, så nu må jeg
bruge hovedtelefoner, når det lige er den jeg gerne vil høre
Er der nogen der har erfaringer med katte og musik?
Med venlig hilsen

Rie og Sonni og Niki

Fra : Kate

Dato : 21-01-02 22:42

"Rie Lysvad" <lysvad@worldonline.dk> wrote in

> [...]
> når det lige er den jeg gerne vil høre Er der nogen der har
> erfaringer med katte og musik? Med venlig hilsen

Nu kender jeg ikke den nyeste med Pink Floyd, men noget af deres musik
kan også gøre mig forpint
Nej, seriøst. Jeg har faktisk undret mig nogle gange over at Johan kan
lægge sig op på reolen og ligge lige ud for en højtaler men musikken
brager ud. Aldrig har de forladt lokalet med et forpint udtryk.
Sjovt nok fortalte min veninde mig igår at hun havde købt en
gettoblaster og da hun satte musik på reagerede hendes kat, noget han
ellers aldrig gør når hun bruger sit stereoanlæg. Hun mente lyden måske
var anderledes i gettoblasteren.

Kate

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-01-02 23:59

Kate <oliwer@wanadoo.dknoget> writes:

> "Rie Lysvad" <lysvad@worldonline.dk> wrote in

Jow da, Melissa er "vild" med Vivaldis 4 årstider udsat for Anne Sofie
Mütter på violin, men går når jeg hører Mercyful Fate eller Metallica
og lign.

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa