En træls oplevelse...
Fra : -= Bamsen =-

Dato : 21-01-02 10:15

Hej!

For 2 uger siden modtog jeg et meget mystik brev fra TDC, hvor de bekræfter
min opsigelse af abonnement i forbindelse med flytning til et andet selskab.
?????

Det kom som en chock, havde aldrig sænket en tanke om at skifte selskab..
Jeg ringede derind, og det var sandt nok, et andet selskab havde bedt om at
få mit nummer flyttet til dem.. Jeg bad TDC omgående standse det, og det
lovede de..

Den 16. januar blev mit telefon lukket, præcis som det fremstod på brevet..
Jeg blev rasende og ringede derind, og de ville undersøge hvad der er sket,
men hørte aldrig fra dem.

Til mit held, kendte jeg en der arbejder i et andet telefonselskab, som
kunne oplyse at det kom fra Sonofon.. Så jeg sendte at skarpt brev til både
TDC og SONOFON, om hvordan de overhoved kunne nå så lang at lukke mit
telefon uden at jeg har underskrevet noget som helst ej eller mundtligt.
Efter utalligt gange opkald til TDC med rykker, ringede der endelig en fra
TDC som lovede, at man personligt ville sørge for at få det på plads, og
kunne meddele at SONOFON ikke har kunne bevise over for TDC, at jeg har
bestilt flytning i form af underskrevet aftale. Så nu sender SONOFON
nummeret tilbage til TDC, idag den 21 jan. kan jeg fortsat ikke bruge
telefonen, sagerne er ikke bragt i orden. Ringede idag og rykkede, ligesom
hvergang bad de om mit nummer og ville undersøge..

Hvor tålmodigt bør jeg være?

Med venlig hilsen
Kenneth Nielsen

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 21-01-02 11:02

"-= Bamsen =-" <Bamsen17@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor tålmodigt bør jeg være?

Formentlig lige så tålmodig som dem der vil have flyttet et nummer.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-01-02 11:24

Kai Hoffmann skrev:

>Formentlig lige så tålmodig som dem der vil have flyttet et nummer.

Måske endda dobbelt så tålmodig.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 21-01-02 21:20

"-= Bamsen =-" <Bamsen17@hotmail.com> wrote in message
> Hej!
>
> Hvor tålmodigt bør jeg være?

Du bør overhovedet ikke være tålmodig, desværre er den eneste måde at komme
frem hos teleselskaberne for tiden at være efter dem _hver_ dag med sådan en
sag, lad gerne telestyrelsen se på sagen det gør de faktisk ret seriøst kan
jeg sige af egen erfaring og det hjælper faktisk også en del på
reaktionstiden hos teleselskaberne. Det er en fejl der ikke må ske det der
er sket for dig så den skal rettes samme dag...

Hygge
Flemming

Fra : H3nrik V!

Dato : 22-01-02 20:37

Jeg ville være absolut overhovedet ikke tålmodig - jeg ville enten kræve
noget erstatning eller ringe op og blive i telefonen til sgen var løst. Det
kan f** ikke være rigtigt at de skaber ulejlighed for dig, uden at du selv
har bedt om det... Personligt ville jeg sprænge totalt i luften...

/H3nrik!

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 22-01-02 22:23

On Mon, 21 Jan 2002 10:15:03 +0100,
-= Bamsen =- <Bamsen17@hotmail.com> wrote:
> Hvor tålmodigt bør jeg være?

Det kan vel godt tage tid.

Min anbefaling er, at du får et midlertidigt abbo, evt. taletidskort.
Beder begge parter om elektronisk at sørge for ubetinget viderestilling
til dette nummer, mens de tører den af på hinanden.

Fortæl så teleDK pr brev, at du vil fremsende regningen på taletiden
til dem når du har dit telefonnr tilbage.