God POP3
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 21-01-02 07:11

Hejsa

Jeg søger efter en ny pop3 udbyder, da Mailme begynder på bruger betaling...

Er der som kan anbefale et godt sted?

Mvh
Hans Mouridsen

Fra : Ponto

Dato : 21-01-02 16:21

yahoo har gratis pop3mail men jeg tror at det er kun på deres international
mail. dvs. på yahoo.com eller mail.yahoo.com , der kan du få det.

hilsen

Fra : Ghita

Dato : 24-01-02 22:34

"Hans Mouridsen" <hom@mailme.dk> skrev i en
> Hejsa
>
> Jeg søger efter en ny pop3 udbyder, da Mailme begynder på bruger
betaling...

> Er der som kan anbefale et godt sted?

www.hotpop.com
Ghita

Fra : Madsen

Dato : 24-01-02 22:58

On Thu, 24 Jan 2002 22:33:59 +0100, "Ghita" <mammas@bonbon.net> wrote:

>"Hans Mouridsen" <hom@mailme.dk> skrev i en

>betaling...

>www.hotpop.com
>Ghita

http://epost.portalen.no
fungerer også særdeles fint

Og så har de nogle morsomme domænenavne

Mvh Madsen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 24-01-02 23:04

Madsen <madsen@donotmailme.dk> writes:

> Og så har de nogle morsomme domænenavne

... herunder navne på grøntasger og landbrugsdyr?

-j

--
"Er der mon lys hos Josbarnet?"