AoE2
Fra : Ole og Sus Christens~

Dato : 20-01-02 20:17

hej allesammen jeg ville høre om der er nogle mennesker der kan fortælle mig
om. Age of empire 2 er et godt spil og om det er være at købe?? tak

Fra : Jørgen

Dato : 20-01-02 23:51

Helt klart - Det er rigtige som spiller den endnu på internet og nok den
bedste i serien -

Fra : N/A

Dato : 26-01-02 17:38

Fra : Poul Erik Pedersen

Dato : 26-01-02 17:38

øh få lige rettet din dato, det er idag den 26/1 ikke den 23/2 !!
Blobber_Cat <i.k.lautrup@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Lot38.5$022.639@news.get2net.dk...

Fra : Arne

Dato : 10-04-02 20:00

On Sun, 20 Jan 2002 20:16:52 +0100, "Ole og Sus Christensen"
<oleogsus@mail1.stofanet.dk> wrote:

>hej allesammen jeg ville høre om der er nogle mennesker der kan fortælle mig
>om. Age of empire 2 er et godt spil og om det er være at købe?? tak

det kan helt kalrt anbefales er h..... godt spil
hvis du køber det vil jeg gerne høre fra dig så kan vi måske spille et
spil en dag på nettet min mail er arneolsen@tanke.dk