Medal of Honor - Singleplayer mode.
Fra : HX

Dato : 20-01-02 17:53

Hej i ng.

Efter at have inst. Medal of Honor, ville jeg selfølgelig kigge spillet an i
singleplayer først.
Men når jeg starter en ny singleplayer mission, går spillet tilbage til
windows og vil tilslutte til internettet.
Når jeg siger "annuler" til opkobling, og vil ha´ spillet frem igen fra
proceslinien, kommer det ikke op i fuld skærms mode.
Det fylder kun det halve af skærmen, vertikalt som horisontalt.
Starter jeg en singleplayer mission op mens jeg er tilkoblet nettet, er der
ingen problemer.
Kan det passe at man ikke kan spille spillet i fuld skærms mode, med mindre
man er logget på nettet?
Håber der er nogen der har en løsning på problemet....

HX

Fra : DoGgX

Dato : 20-01-02 22:36

Det er fordi den snakker med GameSpy's server, lad den bare gøre det det er
ikke farligt

--
DoGgX
ICQ: 138083787

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-01-02 22:44

"DoGgX" <kkk@kkk.fm> wrote in message
> Det er fordi den snakker med GameSpy's server, lad den bare gøre det det
er
> ikke farligt

Hvad nu hvis han har dial-up? Så er det da ikke optimalt at skulle være
connected til internettet når han bare skal spille lidt spil...

Jacob