Adobe file download
Fra : Perino

Dato : 20-01-02 17:46

Hej allesammen,

Jeg vil gerne liste nogle adobe acrobat filer og naar users klikker paa dem
lade en download box fremkomme hvor user selv kan bestemme om han/hende vil
aabne eller downloade. Hvordan goer jeg det i Frontpage? Jeg har proevet at
lave et hyperlink til filen, men saa aabner den sig automatisk.

Jesper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-01-02 18:25

Sun, 20 Jan 2002 16:46:06 -0000, skrev "Perino"
<perinouk@email.com>:

>Jeg vil gerne liste nogle adobe acrobat filer og naar users klikker paa dem
>lade en download box fremkomme hvor user selv kan bestemme om han/hende vil
>aabne eller downloade.

Kan folk ikke selv finde ud af om de vil åbne eller downloade
dem?

Du kan jo evt. skrive, at de skal højreklikke og vælge »gem
destination som...«.

Du kan kun tvinge folk til download, hvis du har adgang til noget
serverside som php.

Eller ed, at du går rundt og ændrer på opsætningen i folks
computere.

Ellers skal du zippe dem, så vil de altid blive downloadet og
filerne vil samtidig blive mindre.
--
med venlig hilsen
Knud