Nummerviser og Beskedservice
Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 06-12-00 10:21

Eksisterer der en nummerviser, som også viser, når der er lagt en besked
på beskedservice?

Hvis ja, så hvilken? Virker den også sammen med Duet?

Med venlig hilsen,
Kjeld
Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk>
(Skrevet d. 06/12-2000 klokken 10:21)

Fra : Torbenth

Dato : 07-12-00 00:39

Kjeld Nielsen skrev i meddelelsen <90l0k8$4d3$1@news.inet.tele.dk>...
>Eksisterer der en nummerviser, som også viser, når der er lagt en besked
>på beskedservice?
>
>Hvis ja, så hvilken? Virker den også sammen med Duet?

Hej Kjeld.

Der findes adskillige, har set dem i diverse annoncemateriale. Teledk har
een, Logger Sepia kr. 149,00.
En indikator viser, om der ligger besked på beskedsvar, beskedservice eller
duétsvar.
Og nummerviseren sættes bare i som en telefon.
Så det må vist besvare dine spørgsmål.

Hygge
Torben

Fra : Torbenth

Dato : 07-12-00 00:46

Torbenth skrev i meddelelsen <90mimb$307j$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>een, Logger Sepia kr. 149,00.
>En indikator viser, om der ligger besked på beskedsvar, beskedservice eller

Glemte lige at sige, at sidenummeret i forbindelse med duét, skal sættes ind
i opsætningen af modem, hvis du kører ISDN.
I Eicon Diva står der ekstranummer.

Torben

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-12-00 09:40

> Glemte lige at sige, at sidenummeret i forbindelse med duét, skal sættes
ind
> i opsætningen af modem, hvis du kører ISDN.

Og hvis man har ISDN er det ikke sikkert at MWI-signalet (det der tænder
indikatoren) overføres...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Torbenth

Dato : 07-12-00 13:25

Martin Højriis Kristensen skrev i meddelelsen
<90nidf$lcc$1@news.inet.tele.dk>...

>Og hvis man har ISDN er det ikke sikkert at MWI-signalet (det der tænder
>indikatoren) overføres...

Hej.

Hos mig virker nummervisning. Ovenikøbet på tlf. med indbygget nummerviser
samt separat nummerviser.
Når man giver hjælp i grupperne, er det som regel ud fra egne erfaringer.

Hygge
Torben

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-12-00 20:58

> Hos mig virker nummervisning. Ovenikøbet på tlf. med indbygget nummerviser
> samt separat nummerviser.

Nummervisning og MWI er to (omend ikke voldsomt) forskellige ting.
Ikke alle A/B adaptere understøtter begge.

> Når man giver hjælp i grupperne, er det som regel ud fra egne erfaringer.

Det er også i orden, men din post kunne nemt misforstås som værende
eviggyldig, og det er den altså ikke...

Fra : Torbenth

Dato : 07-12-00 22:13

Martin Højriis Kristensen skrev i meddelelsen
<90oq4j$6nm$1@news.inet.tele.dk>...
>Det er også i orden, men din post kunne nemt misforstås som værende
>eviggyldig, og det er den altså ikke...

Hej.

Nej det var da ikke godt. Så var der ikke andre, som behøvede at skrive i
grupperne. Og s å ville jeg få travlt.
Men heldigvis har alle et eller andet, de kan bidrage med og så er det bare
om at suge til sig af oplysningerne.

Hygge
Torben