Ang. lock på 8210. Hvem har ret??
Fra : Anders Lotterup

Dato : 20-01-02 10:29

Jeg har en lille diskussion kørende med en kammerat; Jeg siger, at 8210'er
aldrig er simlocked, da den er en så dyr telefon, at den ikke er locked. Han
mener, at det er rigtigt, at nogle 8210'er ikke er locked, men mener at de
er ved andre teleselskaber. Hvem har ret??

--

____________________

Anders Lotterup
Tlf: 28154070
anders@lotterup.dk

Fra : Henrik Kruse Jensen

Dato : 20-01-02 10:53

Hvem har ret??

Jeg købte en 8210 ved Orange for 1995,- som ikke var simlocked
MVH
Henrik

Fra : Hans Pedersen

Dato : 20-01-02 11:01

On Sun, 20 Jan 2002 10:28:36 +0100, "Anders Lotterup"
<anders@lotterup.dk> wrote:

>Han
>mener, at det er rigtigt, at nogle 8210'er ikke er locked, men mener at de
>er ved andre teleselskaber. Hvem har ret??

Han har ret. Havde før en N6210, som var købt ved Mobilix. Den var
ikke SIM locked, fordi det ikke kun betale sig at betale Nokia ekstra
for at gøre det, set i forhold til det minimale tilskud Mobilix/Orange
har lagt i telefonen.

Derimod er jeg ret overbevist om, at den N8210 man kan købe ved
Wannasave er SIM locked til Telia.

--
Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Jens Karstoft

Dato : 20-01-02 12:20

> Jeg siger, at 8210'er aldrig er simlocked, da den er en så dyr telefon, at
den ikke er locked. Han mener, at det er rigtigt, at nogle 8210'er ikke er
locked, men mener at de er ved andre teleselskaber. Hvem har ret??

Din ven har ret.. Det er rigtigt at meget få selskaber låser telefonerne nu,
men jeg har igennem det sidste halve år måske låst ca 20 stk 8210 telefoner
op. Derfor ved jeg at de er blevet låst af nogle selskaber, kan dog ikke
lige huske hvilke det har været.

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Service og unlock af din mobiltelefon..

Fra : Brian Fisker

Dato : 22-01-02 10:34

"Anders Lotterup" <anders@lotterup.dk> wrote in message

> [...]
at de
> er ved andre teleselskaber. Hvem har ret??

Jeg kan se, at flere påstår at din ven har ret, meeen - her lidt godt
nyt;

Jeg har låst 2 stk. Orange Nokia 8210ere op, da de var simlåst. De var
begge købt hos Fona i Randers.

\Mandal