Roger Wilco & Cisco Router ??
Fra : SpookiePower

Dato : 19-01-02 18:22

Jeg har problemer med Roger Wilco og min Cisco router.
Jeg tror jeg har fået åbnet de rigtige porte 3782 & 3783
på både tcp og udp. Jeg kan godt høre hvad andre siger
når jeg Join'er en tilfældig kanal i Roger Wilco. Men når
jeg så vil åbne min egen kanal kan jeg se den som
10.0.0.2:3782/navn, men ikke i 'public'-listen hvor det er
meningen at mine venner skal joine min kanal. Men burde den
ikke hedde 212.242.115.8:3782/navn ??

Håber ikke dette spørgsmål er helt OT.

Fra : Ding-Dong

Dato : 19-01-02 18:36

Ja dav:c)

Med hensyn til om den er på listen så er der noget med et flueben i en
public et eller andet sted der kan ordne det.
Når du åbner din egen kanal så er det en intern ip du ser og det er helt
normalt. Når dine kammersjukker skal joine din kanal skal de skrive
xxx.xxx.xxx.xxx/bogstaver (x=ip og bogstaver=dit valg)
Ellers kontakt mig på ICQ
Med hygsom hilsen

Ding-Dong
#105573864