optisk mus musemåtte
Fra : S. M.

Dato : 19-01-02 17:49

Skal der bruges en speciel mussemåtte til en optisk Logitech mus ?

Fra : Kasper Christensen

Dato : 19-01-02 19:11

> Skal der bruges en speciel mussemåtte til en optisk Logitech mus ?

Nej og det er det som er fordelen ved Optiske mus. Det kræver ikke noget
stabilt underlag.

/kasper

Fra : Hans

Dato : 19-01-02 22:30

"Kasper Christensen" <kasper@kasperc.dk> skrev i en meddelelse

> Nej og det er det som er fordelen ved Optiske mus. Det kræver ikke noget
> stabilt underlag.

Prøv med en fluorcerende ternet eller stribet musemåtte, så skal du se en
optisk mus der er på druk.
mvh
Hans

Fra : LaPPe

Dato : 19-01-02 21:14

Nyflået kort kattepels er klart det bedste.
Husk at udskifte hver 14. dag.
--
Mvh Lars Sørensen
Icq: 77929467

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 19-01-02 21:31

"LaPPe" <lars@[removethis]lappe.dk> skrev i en meddelelse
> Nyflået kort kattepels er klart det bedste.
> Husk at udskifte hver 14. dag.
> --
> Mvh Lars Sørensen
> Icq: 77929467
> http://www.lappe.dk
> mail: lars@lappe.dk

LOL :))

Lars

Fra : Devast8or

Dato : 20-01-02 00:47

Der _skal_ ikke bruges noget specielt, men den kan bedst lide noget
ensfarvet. Jeg bruger et stykke hvidt skriveunderlag, og det er klart det
bedste IMO. Det kan købes i enhver boghandel (eller burde kunne :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Casper Mønster

Dato : 03-02-02 15:27

> Skal der bruges en speciel mussemåtte til en optisk Logitech mus ?

Den kan bruges på næsten alt, men det beste er et ensfarvet underlag.

Og husk hvor lyser det er, hvor minder strøm bruger den.

/Casper