Hastigheds kontrol
Fra : Dopedog KDC

Dato : 19-01-02 16:48

Hej allesammen

Er der nogen der ved om der er et sted man kan få testet sin internet
fobindelse? Altså hvor hurtig den er ... ?
Både i up og download ..?

På forhånd tak og fortsat go' weekend

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies,

Fra : Hokus

Dato : 19-01-02 17:03

http://www.iis.se/tptest/

Fra : Dopedog KDC

Dato : 19-01-02 17:40

"Hokus" <hokus@gvdnet.dk> wrote in message
> http://www.iis.se/tptest/
>
> "Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> wrote in message

Jeg takker mange gange

-Ronnie

Fra : claus

Dato : 19-01-02 17:33

telestyrelsen hjemmesider
"

Fra : Flemming Joensson

Dato : 19-01-02 18:13

"claus" <nospam@esenet.dk> wrote in

> telestyrelsen hjemmesider
> "

Er det ikke kun upstream?

Jeg prøvede siden i forgårs og fik et program, men det tester kun
upstream , er der en side inde på telestyrelsens sider hvor man kan
teste downstream også?

Flemming

Fra : claus

Dato : 20-01-02 11:38

> upstream , er der en side inde på telestyrelsens sider hvor man kan
> teste downstream også?
>
> Flemming

hos mig der virker det fint både up and down
men jeg disabler min firewall når jeg tester

claus

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 19-01-02 18:59

"Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved om der er et sted man kan få testet sin internet
> fobindelse? Altså hvor hurtig den er ... ?

Hej.

Prøv dette:
http://kundeservice.opasia.dk/netexpressatm/hastighedsproblem/net_hastighed.
html

Virker også for ikke-TDC-kunder.

--
Mvh HAA

Fra : Dopedog KDC

Dato : 20-01-02 01:58

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> "Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

404

-Ronnie

Fra : Mark Beaumont

Dato : 20-01-02 02:27

"Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> skrev
> 404

Det er fordi linket er knækket, du mangler ".html"

Prøv med
http://kundeservice.opasia.dk/netexpressatm/hastighedsproblem/net_hastighed.html

Vh Mark

Fra : Dopedog KDC

Dato : 20-01-02 10:42

"Mark Beaumont" <beaumont@os.dk> wrote in message

> "Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> skrev
>
> Det er fordi linket er knækket, du mangler ".html"

> [...]

Ok tak for det

-Ronnie

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-01-02 02:34

Sun, 20 Jan 2002 01:57:43 +0100, skrev "Dopedog KDC"
<ronnie.drengen@mail.dk>:

>404

Fordi linket er knækket?

Det skal være
<http://kundeservice.opasia.dk/netexpressatm/hastighedsproblem/net_hastighed.html>

Er det også knækket, så må du kopiere det i din browser.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 20-01-02 02:52

"Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> writes:

>404

Det giver heller ikke altid mening.

Den bedste hastighedskontrol er den type trafik, du normalt benytter
dig af: Hvis du er tilfreds med ydelsen, er der jo slet ikke noget at
diskutere.

Er du mindre tilfreds, kan man begynde at diskutere, om forventningerne
står mål med pris og kvalitet. De fleste lader - statistisk set - til
at være ovenud tilfredse med ydelsen, og derfor er testkonceptet lidt
akademisk.

Mvh.
   Klaus.