Hercules Game Theater XP driver/hardware p~
Fra : Rx

Dato : 19-01-02 14:15

Hej håber på lidt hjælp fra jer, mit problem er følgende.

Jeg har netop købt et nyt lydkort, Game Theater XP fra hercules. Det har
fungeret men tabte driver opsætningen fra OS'et Windows XP efter en Blå
skærm episode.

Jeg kan installere alle drivere og finde kortet uden problemer, men en af
driverne Hercules Game Theater XP(tm) WDM Interface viser følgende under
driver opsætning This device cannot start. (Code 10). Resultatet er INGEN
lyd.

Er der nogle af jer der har haft en lignende oplevelse?

På forhånd tak.

Rx

P.S. min opsætning er følgende.

ASUS V8200 GeForce3 Deluxe grafikkort.
ASUS A7V266- E bundkort.
512 MB DDR RAM PC2100
2x 60 GB IBM hdd
det sædvanlige netværkskort og

Hercules Game Theater XP

Fra : Santa Xcaze

Dato : 19-01-02 14:00

SNIP

Har selv samme kort. ,it råd er at du eventuelt fjerner kortet samt
uinstaller softwaren ... Derefter genstarter du så windows uden kortet i og
installerer de nyeste drivere 3.xxxx og så slukker du pc smider korter i
tænder og ser om det ik virker

Fra : Wizeguy

Dato : 19-01-02 17:40

Og hvilken driver bruger du? Du skal bruge den seneste driver fra Hercules
(2.03), dem på installations CD-ROM'en er højst sandsynligt for gamle. De
nye drivere kan hentes på www.hercules.com.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Wizeguy

Dato : 19-01-02 17:41

"Wizeguy" <anders@herlevkollgiet.dk> wrote in message
> Og hvilken driver bruger du? Du skal bruge den seneste driver fra Hercules
> (2.03), dem på installations CD-ROM'en er højst sandsynligt for gamle. De
> nye drivere kan hentes på www.hercules.com.

Ups, driverne hedder 3.02!

Fra : Santa Xcaze

Dato : 20-01-02 14:51

SNIP
Hercules
De

> Ups, driverne hedder 3.02!

Ehm hvem svarer du til??? For jeg har ik ngt problem med mine hercules
drivere ... Skiftede bare til de nyeste ----
Du taber mig lidt wize person :;)

Fra : Wizeguy

Dato : 24-01-02 14:31

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> wrote in message
> [...]
> Hercules
> De

> Ehm hvem svarer du til??? For jeg har ik ngt problem med mine hercules

Huh??? Jeg foreslår jo blot, at manden bruger de nyeste drivere (3.02), idet
driverne på installations CD'en kan være en tidligere version. Hvor er det
så lige kæden hopper af for dig??

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen