Printer problem
Fra : BMS

Dato : 19-01-02 13:32

Jeg har købt en HP PSC 950 printer men jeg kan ikke få kontakt med min pc
jeg bruger et usb kabel ,
spørgsmålet er om der skal et specielt kabel til

Fra : Jens Petersen

Dato : 19-01-02 19:05

On Sat, 19 Jan 2002 13:32:27 +0100, "BMS" <korelerer@mail.tele.dk>
wrote:

>Jeg har købt en HP PSC 950 printer men jeg kan ikke få kontakt med min pc
>jeg bruger et usb kabel ,
>spørgsmålet er om der skal et specielt kabel til

Nej, et almindeligt USB kabel.

Virker din USB port? Er den aktiveret i BIOS?

Husk at installere softwaren INDEN du tilslutter printeren.

Gør som der står på den plakat der følger med.

Fra : Gjøl

Dato : 20-01-02 10:06

"Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Kører du XP?, så må du ikke installere den medfølgende software, den skal bare
tændes og der er forbindelse.

> Virker din USB port? Er den aktiveret i BIOS?
Dette er jo en selvfølge, man kan jo ikke gå igennem en låst dør.

> Husk at installere softwaren INDEN du tilslutter printeren.

Men husk, ikke i XP.

Fra : Gjøl

Dato : 20-01-02 13:12

> "Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i en meddelelse

> Kører du XP?, så må du ikke installere den medfølgende software, den skal bare
> tændes og der er forbindelse.

Der er ikke noget software til rådighed endnu, så du kan se billederne på PC, se
evt.:

..http://www.hp.com/cposupport/multifunction/support_doc/bpu01857.html#P44_4306

Jeg kan fint Scanne, Faxe og også de der høre til Printeren alene, printe
fotoindex, kopiere osv.