Harddisk død?
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 19-01-02 11:49

Mit XP er begyndt at brokke sig meget med at den ikke kan gemme sine filer
det er i sær windows-system filer og IE6 temp filer men på D:\ drevet har
den ingen problemer (der hvor jeg har spil, musik osv.) da C:\ og D:\ er to
forksellige drev kom jeg til at tænke på om den ene harddisk er ved at stå
af??
Er der nogle der har prøvet det her før?
Ville gerne vide det før den crasher helt og jeg mistre mine progs og
opsætninger :(

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Leony

Dato : 19-01-02 11:57

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster@SPAMFILTERmailme.dk> skrev i en meddelelse

> Ville gerne vide det før den crasher helt og jeg mistre mine progs og
> opsætninger :(

Hvis du tager en backup med det samme er du i hvert fald på den sikre side.
Derefter kunne du prøve at defragmentere, især hvis det er lang tid siden du
har gjort dette. Prøv også at køre en scandisk, for at se om der er nogle
fejl, den kan udbedre.

Leony

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 19-01-02 14:53

> Hvis du tager en backup med det samme
er der nogle der har erfaring med Backup på Zip diske har to 100 mb diske
> Derefter kunne du prøve at defragmentere,
Har lige gjort det hjalp meget det er under 1 måned siden jeg installerede
XP
> Prøv også at køre en scandisk, for at se om der er nogle
> fejl, den kan udbedre.
Gør den mærkeligt nok hver gang jeg starter op tror det er pga min PSU ikke
er ATX og det tror XP men jeg har ikkek kunne finde noget om det...

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Deaster

Dato : 19-01-02 21:54

> [...]
ikke
> er ATX og det tror XP men jeg har ikkek kunne finde noget om det...

Hvis det ikke er en atx psu må det være en temmelig gammel pc'er.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Poseidon

Dato : 19-01-02 23:15

Kan den køre scandisk helt færdig??

Fra : Michael Carlson

Dato : 23-01-02 09:23

Det bedste ved sådan en HD er at komme i dos og bruge commandoen scandisk
/surface /all.. Hvis der er Bad Blocks på skal den sendes ind på de fleste
HD er der 3 år garanti

Hilsen Hell_Keeper