Computer slukker ikke under XP
Fra : Michael Lund

Dato : 18-01-02 23:37

Min Fujitsu som ellers plejer selv at slukke under Win 98/ME, vil ikke
slukke nu efter at jeg har opgraderet til XP.
Da jeg ikke har en decideret afbryder, men bare et tryk er det et problem
for maskinen booter ligeså snart jeg slipper knappen.

Hvad kan der gøres?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-01-02 13:08

"Michael Lund" <miclu@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Da jeg ikke har en decideret afbryder, men bare et tryk er det et problem
> for maskinen booter ligeså snart jeg slipper knappen.

Sæt din Advanced Power Management til enabled. Led i kontrolpanelet.

Fra : Lars Jensen

Dato : 19-01-02 15:18

Hej

På min computer kan man holde power-knappen inde i 5-7 sekunder, og så
slukker den. Det er desværre ofte nødvendigt da jeg tit ser den berømte blue
screen.

Lars