Svært at bruge en computer
Fra : Kate

Dato : 18-01-02 21:27

Det er ikke altid lige let at få lov til at benytte computeren her i
huset. Ikke fordi der er mand eller børn som står på spring, men fordi
Johan og Lante mener at de skal nusse ved/på computeren samtidig.
Oliwer og Johan havde udviklet et system hvor de skiftedes til at ligge
i arm mellem mig og keyboardet, det betød at jeg da i det mindste havde
en hånd fri til at bruge tasterne. Nu er det sådan at hvis Johan finder
ud af at han har et behov, så går der ikke mange minutter før Lante
kommer springende for også at være her. Det sjove er så at Johan går
som regel efter nogen tid, men Lante bli'r som regel han er nemlig et
værre hængetræ
Men faktisk synes jeg at det er rigtigt hyggeligt med sådan to misser,
måske er det heldigt at Sofie kke har det behov

Kate

Fra : Linda

Dato : 18-01-02 23:47

Hej Kate

Det kender jeg godt, for lige nu ligger Frederik og hygger sig, han har lige
lukket en ud, det lugter ikke godt, og han går ikke frivilligt.

Linda, Venus og Frederik

Kate <oliwer@wanadoo.dknoget> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Ly%18.148$KJ7.153754761@news.orangenet.dk...

Fra : Per Leopold

Dato : 19-01-02 17:20

Kære Kate.

Så skulle du prøve at sy på symaskine med 2 katte på bordet der er vildt
interesseret i den dernål der farer op og ned. Det er lidt at et
kunststykke at få syet lidt uden at få en kattepote med.

PS. Det er dog lykkedes indtil videre.

Hilsen Kitty

Fra : Kate

Dato : 21-01-02 01:05

Per Leopold <Per@Leopold.dk> wrote in

> [...]
> vildt interesseret i den dernål der farer op og ned. Det er lidt
> at et kunststykke at få syet lidt uden at få en kattepote med.

Ja, jeg kan tænke mig det må være svært. Min mor har 8 katte og hun er
vidst efterhånden helt holdt op med at strikke
Nok meget heldigt at jeg ikke er håndarbejdsinteresseret.

Kate