GeForce2 GTS eller MX eller ?
Fra : Claus Olsen

Dato : 18-01-02 21:07

Hej NG.

Jeg overvejer at købe et GeForce2 grafikkort, da de er blevet lidt billigere
efter 3'eren kom, men hvad er forskellen på alle typerne? For hvis man
kigger på edbpriser er der følgende muligheder:
GeForce2
GeForce2 GTS
GeForce2 MX
GeForce2 MX100
GeForce2 MX 200
GeForce2 MX 400
GeForce2 PRO
GeForce2 TI
GeForce2 ULTRA
Men hvad skal man vælge? og fra hvilken producent?

Mvh
Claus

Fra : DarkJedi

Dato : 18-01-02 21:49

> GeForce2
> GeForce2 GTS
> GeForce2 MX
> GeForce2 MX100
> GeForce2 MX 200
> GeForce2 MX 400
> GeForce2 PRO
> GeForce2 TI
> GeForce2 ULTRA
> Men hvad skal man vælge? og fra hvilken producent?

Jeg ville selvfølgelig helst have Ultraen, da den er hurtigst, men TI'eren
giver meget mere for pengene.... En Hercules af disse kan godt give baghjul
i mange spil i dag!

/DarkJedi

Fra : Bo Källberg

Dato : 19-01-02 10:16

Geforce 2 er bedre end Geforce MX. MX er bedre end MX400, som er bedre end
MX200 som er bedre end MX100 - så det dårligste kort af dem du opremser må
uden tvivl være MX100...

Jeg har et Geforce 2MX400 fra Pixelview - et udemærket kort, som jeg aldrig
har haft problemer med...

-Bo-

DarkJedi <darkjedi@cyberimage.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c48874a$0$261$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Martin K

Dato : 21-01-02 10:48

Asus er det sikre, men også lidt dyrere valg!

--
Martin K