Søgeformular: begræns søgning til mappe
Fra : Kim Andreassen

Dato : 18-01-02 17:52

Frontpage 2000 dansk version:
Når man har lavet søgeformuar hvordan får man så begrænset søgning til en
bestemt mappe (directory)
Har en engelsk bog hvor "searchform proporties" anden fane "search results"
ser helt anderledes ud end min, (der kan man vælge em der skal søges i hele
webbet, dette wb eller hvilket directory, det kan man ikke i min version).
Mvh Kim

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-01-02 22:11

Som bogen sikkert gjorde opmærksom på har man disse muligheder hvis
serveren kører Index Server.