Defekt ram
Fra : izeqb

Dato : 18-01-02 12:34

hejsa...
Jeg købte den 05-Dec-2000 128 mb ram hos PRC data.
I et stykke tid har min computer kørt dårligt, jeg testede så min ram
med Mem-test og den melder fejl på 128mb blokken.

Og det er langt flere fejl end der kan tælles på 10 fingre. Vi nærmer
os de 1000

Ken jeg stadig bytte ram'ene?
Å min faktura står at der er 10 års garanti!

Det skal lige siges at ram'ene er fra MCT, som vist nok er gået ned?

MVH.
Hjalte

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-01-02 19:19

"izeqb" <izeqb@secret.dk> skrev:
> Ken jeg stadig bytte ram'ene?
> Å min faktura står at der er 10 års garanti!

Kontakt PRC
De plejer at være flinke at hjælpe....
...... Ihvertfald de første 2 gange man har et problem med et af deres
produkter... ;o(

/Mikael

Fra : Michael Carlson

Dato : 23-01-02 09:16

Ja man kan godt få bytted sine Ram Spectek giver også 10 års garanti.. Så du
skal bare gå ind hvor du har købt dem og sige at der er fejl på ramene...

Hilsen Hell_Keeper