Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Truck/lastbil søges til foto session (næst~
Fra : Ass Man

Dato : 18-01-02 10:36

Er der en her i gruppen der er langturschauffør eller evt. kender en sådan.

Jeg skal lave nogle erotiske billeder af mænd (ikke porno), og det skulle
gerne være i/på en stor lastbil.

Det er ikke min mening at støde nogen her, men jeg ved ikke hvilken gruppe
der skulle være mere relevant.

MVH.
Fotogiraffen.

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 20-01-02 19:47

"Ass Man" <notvalid@punkass.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne være i/på en stor lastbil.
>
> Det er ikke min mening at støde nogen her, men jeg ved ikke hvilken gruppe

Det' vel egentlig ikke helt vildt OT eftersom det er noget du skal bruge til
noget foto-session.

...men...*hehe*...hvad med en flok kommende fysioterapeutstuderende der
drager på rustur under temaet "Trucker-træf 2002"? (jeg er én af dem - hvis
ikke jeg har fortalt højt og bredt om det herinde så : JÆS!!! Jeg er efter
tre-fire års indsats blevet optaget på fysioterapeutskolen i København
: )

Mvh Mads