Cdrom er væk efter defragmentering i XP
Fra : Jakob

Dato : 18-01-02 01:07

Jeg har defragmenteret min hd, og alt var i den skøneste orden. Da jeg
senere startede cp'ern igen var mine cdrom drev væk. Jeg kan se dem i
opstarts fasen og under system/hardware, men de er tilføjet disse dejlige
gule udråbstegn. Jeg har prøvet at afinstallere dem og genstarte, men
resultatet er det sammen. Er der nogen der har en løsning på problemet?

Hilsen Jakob

Fra : john

Dato : 18-01-02 05:32

Har du prøvet: Tilføj ny hardware i kontrolpanel, og tilføj manuelt ?
John

Fra : Jakob

Dato : 18-01-02 09:38

Ja uden held. Der kommer en fejlmeddelelse at driveren er beskadig (code39).
Det store problem ligger i at jeg ikke kan indlæse en ny driver fra cd
drevet.

Jakob

Fra : Allan Riise

Dato : 18-01-02 09:42

Jakob skrev i en meddelelse
..
> Det store problem ligger i at jeg ikke kan indlæse en ny driver fra cd
> drevet.

Jo, men du kan da komme på nettet, så du går ind på producentens
hjemmeside og downloader driverne, alternativt www.driverguide.com..

--
Venligst ..
Allan Riise /// ICQ 55853098

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 18-01-02 12:35

> [...]
> gule udråbstegn. Jeg har prøvet at afinstallere dem og genstarte, men
> resultatet er det sammen. Er der nogen der har en løsning på problemet?

Tag IDE-kablet ud og prøv et andet i stedet.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Jakob

Dato : 18-01-02 17:06

Det virkede heller ikke. Til gengæld er der en restore funktion i XP, så jeg
prøvede at gå tilbage til sidst genkendelse punkt og det virkede.
Hvor er det dejligt at der stadig kan opstå disse mærkelige fejl i Microsoft
produkter.

Jakob