"history"-listen?
Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 17-01-02 20:54

Hej NG

Jeg er igang med at lave et website i PHP. Nederst på samtlige sider er
planen at der skal være back- og forward-knapper. Dvs. knapper der fungerer
ligesom dem i browserens øverste venstre hjørne (gælder vist nok standard
for de fleste browsere!). Men disse skal blot være (fuldt) synlige når der
side hhv. før og efter i history-listen. Dvs. fx. skal forward-knappen kun
være fuldt synlig når der er sider at "forwarde" til..

Jeg ved ikke helt om det er den korrekte nyhedsgruppe at spørge i, men jeg
har, engang i tidernes morgen, spurgt i en html-gruppe - uden efterfølgende
svar - så nu prøver jeg her...

På forhånd tak!
Kenneth

Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 17-01-02 20:57

Jeg glemte selve spørgsmålet i min iver. Det kommer her:
Hvordan formulerer jeg dette check? - altså om der er sider hhv. at
forward'e og back'e til...

Fra : Allan E

Dato : 18-01-02 02:10

"Kenneth Brun Nielsen" <s001372@student.dtu.dk> wrote in message
> Jeg glemte selve spørgsmålet i min iver. Det kommer her:
> Hvordan formulerer jeg dette check? - altså om der er sider hhv. at
> forward'e og back'e til...

Jeg er bange for at det er noget du er nødt til at lade foregå clientside,
evt. med noget javascript...

Du kan evt. prøve at spørge i dk.edb.internet.webdesign.clientside

Mvh

Allan

Fra : Kenneth Brun Nielsen

Dato : 18-01-02 02:40