Filer lagt ud på nettet.
Fra : Mary Terjesen

Dato : 17-01-02 20:51

Jeg har lavet en hjemmeside i frontpage, hvor jeg har designet broderi
motiver folk skal kunne downloade gratis.Filerne er gemt , som Pes og
skal udpakkes i winzip.Det fungerer bare ikke. Skala der et specielt
program til når jeg vil lægge noget ud folk skal kunne
dowloade, eler er det mig der gemmer filerne forkert.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-01-02 21:02

17 Jan 2002 11:51:22 -0800, skrev mterjesen@post.tele.dk (Mary
Terjesen):

>Filerne er gemt , som Pes og
>skal udpakkes i winzip.Det fungerer bare ikke. Skala der et specielt
>program til når jeg vil lægge noget ud folk skal kunne
>dowloade, eler er det mig der gemmer filerne forkert

Næh, du skal bare importere dem i FP og så lave et normalt link
til dem.

Men en adresse til siden ville gøre det meget nemmere, at svare
på spørgsmålet, for ellers blier det jo gætteri om, hvad der er
galt.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : John Vedsegaard

Dato : 30-01-02 03:58

Hej Mary
Jeg kunne godt tænke mig at skrive lidt mere med dig. Jeg har lavet en
CD-ROM om Frilandsmuseet ved Lyngby, måske kunne noget at det du har lavet
bruges i denne forbindelse? Særligt hvis der er gamle tekniker med, men det
er der jo nok, da broderi ikke er en helt ny teknik..
Send mig en mail med din adresse, så sender jeg dig et eksemplar - gratis.
I øvrigt skal du ikke bekymre dig om filnavnet (efternavnet) i winzip, det
klarer programmet selv. Filerne vil altid komme til at hedde broderi.zip,
medmindre du beder programmet om noget andet, det kan f.eks. lave EXE filer,
som er selvudpakkende. Da jeg ikke tror dine filer er særligt store, burde
dette ikke være nødvendigt.
Hvis du kan bruge noget fra min hjemmeside, er du velkommen til det du kan
hente hele siden med et program der hedder webstripper i øvrigt er dette
gratis og kan hentes fra nettet.
Bruger du en Engelsk version af FrontPage? Eller laver du dine mails i Word?
n&aring,r er lidt utydeligt, men betyder nok når.
Ved ikke om du bor i området, med ellers kan vi kontakte hinanden vis mail,
hvis det har din interesse.
Dette svar er både lagt i nyhedsgruppen og sendt til dig!

MVH John Vedsegaard

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/

taform@c.dk