Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe PageMill og Adobe Golive...
Fra : Ammitz

Dato : 17-01-02 21:08

Er der nogen som kan hjælpe mig med, - hvor man kan hente eller købe
trin for trin kurser på DANSK, - disse programmer er på engelsk og det
er jeg bestemt ingen ørn til, - men vil gerne lære at bruge programmerne
alligevel.
Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : S. Peters

Dato : 18-01-02 01:36

in article T2G18.1371$XA5.152270@news000.worldonline.dk, Ammitz at
Ammitz.news@kandu.dk wrote on 17/01/02 21:08:

> [...]
> trin for trin kurser på DANSK, - disse programmer er på engelsk og det
> er jeg bestemt ingen ørn til, - men vil gerne lære at bruge programmerne
Tror ikke der findes megen litteratur på dansk der beskriver de 2
programmer. Nok ej heller online kurser. Har kendskab til en enkelt ting på
dansk omkring GoLive nemmelig et hæfte fra idg´s serie.

Hvordan har du det med at høre engelsk og se tingene udført samtidig? Hvis
det var noget så er der udgivet et pr. ganske udemærkede CD-rommer med små
Quicktime film. Det er firmaet VTC, der har udgivet dem. Priser kan du se
hos www.computerstore.dk og VTC´s hjemmeside er http://www.vtco.com/.

Jo og så er der selvfølge diverse firmaer der tilbyder 2-dageskurser i
GoLive.

M.v.h
S.Peters