NOT SUPPORTED BY HARDWARE? (3DMARK2001)
Fra : Andrew

Dato : 17-01-02 18:31

Hej

Når jeg kører 3DMark2001 vil den ikke køre 3 af de 16 tests:
Game 4-Nature, Environment Bumb Mapping og Pixel Shader

Den siger Not supported by hardware. Det forstår jeg ikke?

Er det simpelthen fordi at den test er for avanceret til mit Geforce 2 TI
kort?

Jeg har ECS K7S5A mainboard (med nyeste BIOS)
Athlon Palomino XP 1600+ CPU (1400 MhZ)
med TT Volcano 7 blæser
Daytona Geforce 2 TI 64 MB TV-out
256 MB SDram PC133
13 GB harddisk 5200 rpm
integreret lydkort AC97
alm netkort 10/100

Jeg fik en score på 4327. Er det over eller under hvad man kunne forvente af
et system som mit???

Mvh Anders

Fra : Jones

Dato : 17-01-02 20:47

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den siger Not supported by hardware. Det forstår jeg ikke?
>
> Er det simpelthen fordi at den test er for avanceret til mit Geforce 2

Hej

Jeg mener, at disse tre test kræver mindst Geforce 3.

Osiris GeForce 2 TI får følgende:
http://www.gotapex.com/reviews.php?rev=3dpowerTi200/p3.html

Hvilket styresystem anvender du?

MVH Jones

Fra : Jones

Dato : 17-01-02 20:57

"Jones" <jones1024@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> TI
>
> Hej
>
> Jeg mener, at disse tre test kræver mindst Geforce 3.

Du skal have mindst Geforce 3

> Osiris GeForce 2 TI får følgende:
> http://www.gotapex.com/reviews.php?rev=3dpowerTi200/p3.html

Her er også et andet link.

http://www.craft464.com/?testberichte/gts2_vs_gf2_ti200/gts_vs_gts_ti_3.
htm

Fra : Klitgaard

Dato : 17-01-02 20:53

> [...]

> Den siger Not supported by hardware. Det forstår jeg ikke?
>
> Er det simpelthen fordi at den test er for avanceret til mit Geforce 2 TI

Eh, ja. Det siger fejlmeddelelsen jo.

En lille bøn: kan du ikke slå Capslock fra når du skriver emne - eller tekst
i al almindelighed. Vi kan godt læse det selvom det står med småt

--
....Klitgaard

Fra : Andrew

Dato : 17-01-02 23:03

jojo, bevars

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 20-01-02 03:19

Første gang jeg kørte 3DMark2001 på mit gamle gerforce DDR kørte den testen,
men så siden hen ikke mere.

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-01-02 23:38

> Første gang jeg kørte 3DMark2001 på mit gamle gerforce DDR kørte den
testen,
> men så siden hen ikke mere.

Du har nok slidt den op med det gamle grafikkort....

- Martin

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 22-01-02 12:06

> Du har nok slidt den op med det gamle grafikkort....
>
> - Martin

Ja sikkert.

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.