Kate's billede af Oliwer udsat for charmea~
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-01-02 18:10

Jeg ved at I her i gruppen, ved at katte sagtens kan se tv
Og sørme om de ikke også kan se billeder *G*
Surfede lidt rundt på alle mine kattelinks og måtte så lige afbrydes, for
Dixie ville altså gerne liiiiiige op og kæle.
Midt i kæleriet stoppede hun op og missede med øjnene mod puterskærmen. Og
Kate det var dit billede af Oliwer, hun havde fået øje på *S*
Hun vred og vendte sig, stod på hovedet og gjorde sig rigtigt lækker *G* Det
var først da hun satte snuden mod skærmen/Oliwer, hun fandt ud af at der
ikke var nogen at nysse med Kors hun så skæg ud *G* Men straks blev jeg
igen offer for kæleriet.
Hun er lidt spøjs den lille Dixie

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 17-01-02 19:07

*LOL* jeg er glad for at høre at der er andre der har oplevet det samme.
Hver gang jeg er inde på hjemmesiden med Keshnas far hopper hun op og sætter
snuden oven på hans - på skærmen. Ud over når han er der er hun ligeglad med
skærmen.

Camilla Christiansen

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a270cl$rc9$1@sunsite.dk...

Fra : Kate

Dato : 18-01-02 15:24

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> wrote in

> Midt i kæleriet stoppede hun op og missede med øjnene mod
> puterskærmen. Og Kate det var dit billede af Oliwer, hun havde
> fået øje på *S*

Altså Dixie er jo en kat med god smag
Det er altså ret sjovt du siger de. Jeg har haft det billede af Oliwer
som baggrund i de 3 år jeg har haft denne computer og ingen af de andre
katte har nogensinde reageret, men allerførste gang Lante kom op på
skrivebordet standsede han lige op og kiggede en ekstra gang, eller har
computeren på intet tidspunkt interesseret ham. Når han kommer herop er
det for min opmærksomheds skyld

Kate