Lille tastatur
Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 17-01-02 16:02

Hejsa

Jeg står og mangler et lille tastatur, som gerne skal være sort.

Jeg har ledt rundt på EDBPriser, men har ikke fundet noget, der passer til mine
krav.

Jeg er interesseret i et tastatur, der er så lille som muligt. Gerne uden
numerisk. Sådan i notebook størrelse :)

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Daniel Monin

Dato : 17-01-02 17:33

Hej,

jeg har selv købt et fra www.zitech.dk Det er uden numeriske taster og
trådløst. desuden er der en stick der erstatter musen og den virker
skidegodt, medmindre du spiller 3d spil.

mvh

Daniel Monin

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 17-01-02 18:30

In article <3c46fcae$0$95357$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
daniel.monin@mail.dk says...
> Hej,
>
> jeg har selv købt et fra www.zitech.dk Det er uden numeriske taster og
> trådløst. desuden er der en stick der erstatter musen og den virker
> skidegodt, medmindre du spiller 3d spil.

Er det denne her http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?
1734762071+NO/products/260056
?

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Daniel Monin

Dato : 17-01-02 19:45

Lige præcis

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 18-01-02 13:20

D. Thu, 17 Jan 2002 18:30:13 +0100 syntes Søren 'Mufoxe' Lund Jensen
<mufoxe@hotmail.com> at dk.edb.hardware skulle vide at
<MPG.16b1289395357e3a9896a3@news.inet.tele.dk>.

>Er det denne her http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?
>1734762071+NO/products/260056

Det er bare infarrødt og ikke radio, så hvis der kommer det mindste imellem
sender og modtager dur det ikke. Ellers ser det da ikke ud til at være
tosset, og til en rimelig penge endda.

--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

www.zipstat.dk Gratis, reklamefri tæller/statistik til enhver hjemmeside
-Se bla. hvor dine besøgende kommer fra, og brug den usynlige tællerkode.

Fra : Kim Rasmussen

Dato : 18-01-02 18:56

Pas på hvad du køber, jeg har brugt meget tid på at finde mit i sin tid !!!
Mange keyb. har elendige taster, samt placeringen af HOME, DEL osv. er også
ofte meget sjove :)
De fleste trådløse modeller har rækkevidde på typisk 1½-2m.
Margin fra tasterne til kant kan også være stor.

Jeg ligger inde med et godt keyboard i miniformat, som kun måler 290x140 mm
!. Det er dog hvidt og m/dk taster. Jeg har brugt det til MP3 i bilen, blev
totalskadet i Løkken af en person som bakkede ud, med ubetinget vigepligt
!!!
....gæt hvem der fik skylden :)

Nå, keyb. er fejlfrit. Skriv til mig privat, hvis du er interreseret:
KimR@smussen.dk eller ring: 51 90 65 66

Ellers er Zitech's model et godt tilbud !!!

Mvh
Kim, Herning

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 18-01-02 01:55