Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
ADSL manuelt.. hvordan ?
Fra : Adslløse

Dato : 17-01-02 15:29

hej

jeg har skillefilter og adsl modem installeret, men ingen setupCD.

Jeg har sat netkabel fra adslmodem(10BT stikket) til netværkskort i pc, og
der er kontakt(har prøvet med twisted og non-twisted kabel). Netværkskort er
standard 100/10 mbit ethernet kort, og sat til at hente IP automatisk, er
det ikke korrekt ?

Ved genstart af XP, er der netværksikonet i hjørnet, og den siger
"Connected", men jeg får aldrig svar... det samme på win2000.

Hvad mangler jeg?

Fra : Japster

Dato : 17-01-02 18:00

Prøv at fine dine internet-indstillinger, og vælg LAN. Slet eventuelt alle
gamle dial-up forbindelser, da de ligger og forvirrer XP!

-Japster

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-01-02 10:15

"Adslløse" <adsl@vilhaves.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad mangler jeg?

At fortælle hvilken type ADSL du forsøger at installere

http://www.makr.dk/ - Nu med Ugens Link

Fra : Karsten Jensen

Dato : 24-01-02 22:34

> [...]
>
> Ved genstart af XP, er der netværksikonet i hjørnet, og den siger
> "Connected", men jeg får aldrig svar... det samme på win2000.

At oprette dine konti for henholdsvis abonnement, mail og news efter det
blad, du sikkert udskrev i forbindelse med registreringen, hvis de qltså var
TDC Bredbånd?

Mvh
Karsten Jensen