GF3 til 2000kr!
Fra : Per Kristensen

Dato : 17-01-02 10:49

ITbutikken sælger lige nu GF3 TI200 til 2000kr, men kun en time

Fra : Deaster

Dato : 17-01-02 11:06

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> ITbutikken sælger lige nu GF3 TI200 til 2000kr, men kun en time

Hmm, http://www.mariendals.dk/shop/item.asp?id=714

Så specielt billigt er det jo ikke. Især ikke når før prisen står til
2007kr. , men lige nu specielt tilbud til kun 2036 kr. Juuhuu

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Klitgaard

Dato : 17-01-02 11:29

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, http://www.mariendals.dk/shop/item.asp?id=714

Hmm...var det ikke det kort som bla. SHG stoppede med at sælge fordi det
ikke fungerede på VIA chipsets. Ellers er da det da en nice pris.

....Klitgaard

Fra : Deaster

Dato : 17-01-02 11:47

"Klitgaard" <na@na.dk> wrote in message

> "Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm...var det ikke det kort som bla. SHG stoppede med at sælge fordi det
> ikke fungerede på VIA chipsets. Ellers er da det da en nice pris.

Det var kun den første sending der var problemer med, mit kører snorlige med
mit Via KT 266a chipset.

Fra : Joe Sandøe

Dato : 17-01-02 12:21

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> ITbutikken sælger lige nu GF3 TI200 til 2000kr, men kun en time

Der er sa massere GF3 TI200 kort på edb-priser, som er under 2000. Det
billigste ligger enddag på ca. 1600 kr. ved dog ikke om det er pengene vær
:-/
Ellers er TI200 da bestemt et godt køb, ydelse-prismæssigt.

Venlig hilsen Joe

Fra : ThomasT

Dato : 17-01-02 19:48

Min kammerat købte et GF3-TI200 hos BJ-Trading forleden til 1600,- Det køre
uden problemer. Det fik ca 6500 point i 3dmark2001 med standard
indstillinger.

ThoamsT